Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 of 4 kanaals mixer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 of 4 kanaals mixer?

Beste mensen van het Bax-Shop forum!

Ik heb gister 2 van de Numark NDX 400 opgehaald en een Numark M2 mixer
    Nou mis ik de effecten op mijn Numark Mixtrack Pro (via traktor) wel..
    Nu wilde ik dus Misschien een nieuwe halen..

Maar Waarom zou ik dan een 4 kanaals nemen of een 2 kanaals?
    Ik snap dat je er dan 4 op kan aansluiten maar 2 is toch genoeg?

Groetjes Kevin,

Jij vraagt aan ons waarom jij vind dat je vind dat de een beter is als de ander? Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan, enkel domme antwoorden. Jouw vraag komt toch echt wel heel kort bij...

Je koopt een mixer (neem ik toch aan) omdat die aan jouw wensen voldoet, of toch minstens het beste compromis dat je hebt moeten aangaan. Of dat nu gaat om het aantal kanalen, de aanwezigheid van effecten, eventueel de voorkeur voor een bepaald merk of de combinatie hiervan. Jij bent degene die die eisen aan die mixer stelt, dus hoe kunnen wij dan weten of jij al dan niet de juiste mixer hebt gekozen?

Comment

Beste Kevin,

Je vraagt hier nu eigenlijk ons om jou plaatjes te draaien, dit is de beste vergelijking die ik kan maken.
      Wij (leden van het bax-shop forum) kunnen toch nooit inschatten hoeveel apparatuur jij er mogelijk op wilt aansluiten, je spreekt over 2 ndx400's maar dit sluit niet uit dat je niet een microfoon of iets anders al dan niet in de toekomst wil aansluiten.

Een mixer koop je meestal voor een langere periode. Het is tenslotte een investering in jou eigen gelegenheden.

Gr. W

Comment

Je vraag is net als: wij zijn net getrouwd en willen een autootje kopen. We zijn maar met zijn tweeën dus een 3-deurs kan prima.
        Maar mijn vrouw wil misschien ook wel eens kinderen, dus misschien is een 5-deurs dan wel handig.

Kortom, iets wat wij niet voor je kunnen beslissen. Wil je er echt-nimmer-nooit wat anders op aansluiten dan alleen je 2 Numarks,
        ja neem dan een 2 kanaals. Wil je er ooit eens een mp-3, mic of ander apparaat bij aansluiten, ja neem dan een 4 kanaals.

Beetje logisch nadenken is geen overbodige luxe hoor, al krijg ik het idee dat er hier een paar mensen op dit forum rondlopen die
        zonder enig nadenken van alles posten voordat ze er zelf nog eens goed zijn nagegaan wat ze eigenlijk precies willen...

Comment

Working...
        X