Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp gezocht bij aanschaf DJ set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gezocht bij aanschaf DJ set

Beste forumleden,
    Ik draai al een tijdje met Midi-controller (kan ondertussen wel beatmatchen e.d. maar toen ik de midi-controller kocht had ik nog 0 verstand van draaien). Omdat ik hierdoor bij een DJ contest geweigerd ben wil ik een echte dj set kopen. Ik kon wel deelnemen, maar dan zou ik zonder ervaring ermee op een set met 3 CDJ2000's moeten draaien. Aangezien mijn budget het niet toelaat om Pioneer CDJ2000's te halen, en ik per se met USB wil draaien, ben ik me nu aan het oriënteren op andere DJ sets.
    Nu ik zo op de sites aan het rondkijken ben kom ik verschillende (op het oog) goede dingen tegen van andere merken van Pioneer, die al snel een stuk goedkoper zijn dan de Pioneer producten. Nu is mijn vraag, is Pioneer nu echt zoveel beter of zit dit prijsverschil vooral in naamsbekendheid?

Mijn eisen zijn dat er USB's in moeten kunnen en dat ik erdoor ook op een 'echte' set leer draaien die in clubs staan. Dus het liefst met drie of vier kanalen op de mixer. Heeft iemand een aanrader over een goede DJ Set. Mijn budget is max. 1500. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Last edited by jortje8; Monday-19-05-2014, 22:22.

Pioneer is zeker heel veel merk betalen. het zijn voor de rest goede producten, alleen je betaald er erg veel voor. Wil je een set waarbij je kwaliteit hebt die meestel hoger licht dan pioneer en de prijs (veel) lager is kijk dan eens naar denon!!
    Wil je een leuke set kijk dan naar 2x denon dn-s1200 + de denon dnx 1100

Sommige dingen zijn mischien net wat anders dan pioneer. Alleen daar leer je mee omgaan. Ook zijn de belangrijkste dingen zoals de pitch enzo allemaal hetzelfde

Comment

Originally posted by jortje8 View Post
      Aangezien mijn budget het niet toelaat om Pioneer CDJ2000's te halen, en ik per se met USB wil draaien, ben ik me nu aan het oriënteren op andere DJ sets.
      als het is om eens te oefenen, kan je altijd eens bij een (bevriende) verhuurde langs gaan en vragen of je bij hem eens mag komen proberen. meestal mag je dan nog wat uitleg verwachten. Met een beetje geluk kan dat helemaal gratis. En het materiaal onder de knie krijgen moet wel op een uurtje lukken lijkt me (maar kijk dan wel op voorhand eens in een online handleiding).

verder denk ik dat de denon DJ SC2900 ook wel best de moeite waard is.
      Ook pioneer cdj 350 zou een goed product zijn.

Comment

Working...
      X