Announcement

Collapse
No announcement yet.

Table Tops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Table Tops

Hallo MENSEN!,

Ik ben bijna jarig en is het dus weer tijd om iets nieuws uit te zoeken.
    Ik ben op zoek naar Table Tops.
    Mijn budget is ongeveer 300/350 euro per stuk.
    Mengpaneel, versterker, geluid heb ik al.

Hoe en wat ik ongeveer wil:

Ik zou er graag wat effecten op willen hebben zoals de Numark Axis 9 heeft.
    Die heeft er genoeg vind ik.
    MAAR.. zijn er nog andere leuke table tops die ook genoeg effecten hebben maar net iets meer of iets beter zijn?
    Ik wil table tops vooral voor de hobby, maar ik draai ook vaker op feestjes.
    Wat zouden jullie voor mij aanraden?

Wil je nog wat meer weten, vraag maar.

Alvast bedankt,
    Wesley

De keuze die je hebt gemaakt lijkt mij okay. Je zou ook even door kunnen sparen en voor de Reloop RMP2 gaan

Of de Reloop RMP-1 heeft geen effecten maar is wel een erg fijne CD speler. JE zou dan eventueel voor een mixer met effecten kunnen gaan of een extern effect zoals bijvoorbeeld de Kaosspad mini

Comment

Ik zou niet voorde RMP-1 gaan, puur en alleen omdat die een slide heeft voor de cd's i.p.v. een slot. Ik zou even doorsparen en de Denon DN-S1200 goed bekijken. Best een goede cd-speler!

Comment

http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html (sorry voor de lange link, ik weet niet hoe ik het anders krijg) Die vind ik ook leuk en ziet er goed uit vind ik zelf.
        Maar dat zal wel die zelfde zijn als wat die witte is.wat wil dit zeggen: "puur en alleen omdat die een slide heeft voor de cd's i.p.v. een slot". ?

Comment

Om URL's te plaatsen:

Code:
          [i][[/i]url=http://www.jouwlinkhier.nl]Klik hier![/url[i]][/i]

Daarnaast, als je kijkt naar de RMP-1 Scratch (ongeacht de kleur), zie je dat je cd input (waar je je cd in stampt), een lade heeft. Zelf probeer ik dit zoveel mogelijk te vermijden aangezien dit zeer breukgevoelig is. Eén keer verkeerd tegen aan stoten en het is kapot.

Andere cd-spelers zoals de Denon DN-S1200, Pioneer CDJ-400, American Audio Radius 1000 (die laatste is misschien ook nog een leuke optie voor je!), hebben dit probleem niet.

Daarnaast kan een cd-lade problemen opleveren i.c.m. sommige flightcases.

Uiteraard is de keuze zeker geheel aan jou, en de RMP-1 bied overigens wel vele voordelen!

Comment

Ik neem aan dat die alleen schade dan krijgen als de lade open is..?
            Dan valt het nog al mee want ik ben zuinig op me spullen en niet te lomp haha.:p
            Die American Audio Radius 2000 kun je daar ook cd's inwerpen?
            En heeft die een slide?

Het word kiezen of de reloop RMP-1 vind ik zeer mooi uit zien.
            Of de American Audio Radius 2000.

Die zit ook nog bomvol met andere opties.

Ik wist al hoe ik een link moest plaatsen maar had 2x http:// daarom kon hij de pagina dus niet vinden.
            Toch bedankt;)

Comment

De Radius 2000 heeft een slot voor CD's ja, dus geen lade. Deze kan ook USB afspelen. De Radius 1000 is iets duurder en kan geen CD's afspelen. Wel SD. De Radius 3000 kan ze allebei.

Ook is voor elke Radius een leuke flightcase verkrijgbaar.

Comment

Ik zie het al, je kunt er geen cd's inwerpen.
                Mmmm..

American Audio Radius 1000 / Reloop RMP-1.

Comment

Radius 1000

- speelt MP3, CD en CD-R CD's af

Radius 2000

Let op: in deze mediaspeler zit geen CD-speler ingebouwd!

Specificaties:
                  - Speelt SD/SDHC kaarten, USB sticks, FAT geformatteerde harde schijven.

??
                  Wat is het nou want ik snap er niks meer van.
                  Of jij zit fout of ik kijk verkeerd. :P

Comment

Je hebt geljik, even verkeerd gekeken.
                    De Radius 1000 is inderdaad voornamelijk een CD-speler, en de 2000 voornamelijk een SD-speler.

Comment

Ok dan word het de Radius 1000. of de Reloop RMP-1.

Reloop ziet er mooier uit.

Radius ziet ook niet slecht uit, zitten meer dingetjes op, een slide (neem ik aan)?

Dus ik denk dat het toch de Radius word maar zeg maar eens wat jullie vinden.

Comment

Die American Radius 1000 heeft trouwens een slide ofniet?
                        Neem aan van wel anders raad Patrick hem mij niet aan want hij probeert het te vermijden.

Wat zouden jullie doen als je kon kiezen tussen een Radius 1000 en een Reloop RMP-1?

Dit is me laatste vraag dan heb ik voldoende informatie en ga ik binnekort 1 van die 2 bestellen.

Comment

Ik adviseer je toch eens om beide spelers in de shop te gaan bekijken en er eens mee te spelen. Specificaties zijn leuk, maar er worden wel meningen gegeven als het gaat over aanraden van apparatuur. Het zijn beide leuke spelers voor het geld maar misschien vind je de een veel lekkerder werken dan de andere. En als je er dan toch achter komt dat ze toch niet helemaal voldoen aan je eisen, zonde van je geld. Dan liever nog een keertje in de showroom testen en vergelijken tussen de verschillende spelers. Het blijft veel geld dat je investeert, dan mag die investering wel in iets goeds zijn ook, toch?

Comment

Yup heb je helemaal gelijk in.

Maar hebben jullie ergens een pand in Limburg want ik kom namelijk van Limburg.

En stel ik vind hem niet goed draaien kan ik nog altijd omruilen voor de andere ofniet?

Comment

Nee, alleen in Goes. ;)
                              Ruilen kan eventueel wel, maar ik adviseer je toch echt van harte om even de trein te nemen (of je pa lief aan te kijken o.i.d.) en een middagje in Goes te spelen. En wellicht hebben de verkopers in de showroom nog wel wat leuke alternatieven waar jij nog niet aan gedacht hebt.
                              Nogmaals, het is een grote investering dus wellicht is het beter als je wat meer onderzoek verricht door middel van testen. En wat als beiden niet helemaal bevallen..?

Comment

Working...
                              X