Announcement

Collapse
No announcement yet.

Table Tops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het systeem behoort gewoon te werken, zodanig kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk.

Comment

Waar heb je die goedkoper gezien wesley?

Comment

Ik denk dat jullie die kwestie misschien beter per PM of mail kunnen voeren, aangezien het hier anders zometeen vol staat met eventueel goedkopere concurrenten. ;)

Comment

Nou, heb zelf ff gegoogled en kwam zo snel niet een goedkopere shop tegen, dus ik dacht, vraag het ff. Maar indd, gooi ff in mn PM box als je wilt :).

Comment

Ik was zowiezo niet van plan hier andere site's te posten dan lijkt het ook alsof ik reclame maak.
            Ik heb je een pm gestuurt;)

Edit: Heb het meteen even bij de helpdesk verzonden, dan weet ik tenminste dat het aankomt:)
            Last edited by wesleyextra; Monday-17-08-2009, 22:10.

Comment

Strak ga ik hem bestellen.
              Met 3 meter kabel erbij.

Hopen dat ik hem snel heb, er stond iets bij van backorder fabrikant.
              Dus zal de fabrikant wel eerst moeten opsturen ofzo.
              Maar dat maakt niet uit.
              Heb nog 3 weken vakantie haha.

Comment

Bij een backorder heeft ook de fabrikant/importeur nog niets op voorraad. De wachttijd kan dus iets oplopen.

Comment

Over de wachttijd van backorders kunnen wij geen regelrechte uitspraken over doen op een webpagina aangezien dit nogal fluctueert, maar we proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de verwachte levertijd.

Comment

Ah zo werkt dat, weet ik dat ook weer.
                    Ik wacht nog even op een factuur als ik die vandaag krijg en dan bestel ik hem.
                    Anders bestel ik hem morgen dan word die morgen verwerkt..
                    Dan nog ff wachten op de fabrikant en dan zie ik het wel wanneer ik ze heb.
                    Is wel een top apparaat, heb vandaag weer gedraait bij mijn buurjongen.:p
                    Naja ik zie het wel wanneer die komt.
                    Werken jullie trouwens met een Track & Trace code..?
                    Zodat je kan zien waar het packet is.
                    Daar heb ik eigelijk nog nooit op gelet als ik bij jullie iets had besteld.
                    Maar de meeste producten zijn toch de dag erna bij je thuis dus vandaar dat jullie er misschien niet mee werken.
                    Achja, ik wacht wel af :)

Comment

Zodra de verzending hier de deur uit is, krijg je van ons een Track & Trace code ja.
                      Doorgaans duurt het dan nog even voordat dit bij de TNT volledig wordt gewerkt geloof ik, maar dat zie je snel genoeg.

Comment

Ok, bedankt voor alle reacties.
                        Topic kan worden gesloten:)

Bedankt!

Comment

Houden we open, want ik acht de kans groot dat iemand hier in de toekomst nog een vraag over gaat hebben.

Comment

Kan ook, heb hem net besteld.
                            Maar ik ga weer van het forum af want ik heb wat ik hebben wil en jullie hebben me goed geholpen.
                            Dus ik ga geen onzinnige dingen meer hier vertellen ;)
                            Nogmaals bedankt.

Comment

Het zou wel leuk zijn als je toch je ervaringen nog even komt delen. Wel zo leuk voor diegenen die je hebben geholpen en voor mensen die zitten te twijfelen over die tabletops.

Comment

Ja ik bedoel niet dat ik er nu nooit meer op kijk ofzo.
                                Ik kijk zeker nog veel topics af.
                                Maar ik hoef hier niet meer veel te posten.
                                Ik zal iets schrijven als ik er 1 week lang mee heb gedraait, dan weet ik ongeveer hoe die werkt en hoe die in elkaar zit;)

Comment

Working...
                                X