Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor Pro 2 - Kontrol S4 MK2 - krakend geluid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor Pro 2 - Kontrol S4 MK2 - krakend geluid

Hallo iedereen,

Een aantal weken geleden heb ik mij een Traktor Kontrol S4 MK2 aangeschaft.
    Ik gebruik reeds een eindje Traktor Pro 2, en wou dan ook de overstap maken naar het vlaggenschip van Native Instruments.

De eerste weken verliep alles goed maar sedert vorige week begonnen de problemen.
    Wanneer ik Traktor heb opgestart en ik begin te mixen, dan komt er een licht krakend geluid door de speakers na een aantal minuten.
    Nog enkele minuten later is dit zodanig erg dat dit de muziek volledig overruled.
    Wanneer ik de latecy verhoog (naar 512), dan helpt dit niet. Als ik de sample rate verhoog (of verander) dan is het probleem voor enkele minuten opgelost, maar daarna begint het opnieuw.

Ik heb geprobeerd om andere speakers eraan te koppelen, of mijn kabels te vervangen maar het resultaat blijft hetzelfde.
    Ik heb dan ook geprobeerd om mijn iPad eraan te koppelen en hier komt het probleem niet voor.

Via de device updater heb ik de laatste firmware geinstalleerd, maar ook hier blijft het resultaat hetzelfde.
    Ik heb de knowledge database, van NI, geraadpleegd (Mac OSX audio tuning), maar het resultaat blijft ook hier hetzelfde.

Mijn set up is:
    · Traktor Kontrol S4 MK2
    · Traktor Kontrol F1
    · Traktor Pro 2.6.8
    · MacBook Pro (13”) 2,8 Ghz. 8GB Ram – OSX 10.9.3

Heeft er iemand iets gelijkaardig? Weten jullie de fix (of een omweg, waar ik kan blijven mijn MacBook gebruiken … Ik wil niet enkel mijn iPad gebruiken, anders kon ik evengoed een S2 MK2 kopen …).

Alvast bedankt!!
Working...
X