Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ Ergo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ Ergo

Hallo,
    Ik ben van plan om een Pioneer DDJ Ergo aan te schaffen, alleen verkoopt Bax-Shop.nl ze niet. Ik overweeg om de controller bij een andere webwinkel te kopen, maar ik blijf toch liever bij Bax. Altijd goede service en zeker van goede kwaliteit. Bax, zouden jullie misschien dit product willen toevoegen aan jullie assortiment?
    Met Muzikale Groet,
    Sil van Heerwaarden

Bax heeft deze uit het assortiment gehaald geloof ik. Ik heb er op dit moment 1 te koop, je kunt me een bericht sturen wanneer je interesse hebt.

Comment

Beste Sil,

Ik heb de Ergo mogen "proberen" en vond deze erg tegenvallen. Ik verwacht dat dit de reden is waarom Bax hem uit het assortiment heeft gehaald.
      Echter voor een paar tientjes meer heb je bij Bax bijvoorbeeld de DDJ SB. Deze oogd alleen al minder "plastic".

Echter kan ik niet bepalen wat de reden is waarom je voor de Ergo wilt gaan. Misschien kan je je budget niet strechten.

Groeten,

W.

Comment

Hallo Brammetjebaas,
        Bedankt voor de reactie! Áls ik de Ergo koop, koop ik hem nieuw. Maar toch bedankt voor het aanbod!
        Mixurious,
        Ook bedankt voor de reactie! Ik ben geen ervaren DJ en ik wil een goede, maar niet te dure controller. De SB kost aanzienlijk minder. Bedoel je niet de SR?
        Groetjes Sil
        Last edited by Sil van Heerwaarden; Tuesday-03-06-2014, 16:12.

Comment

Working...
        X