Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw beginnen

Binnenkort heb ik een tuinfeest en ik zou graag lekker willen mixen af en toe. Ik heb wel al een tijd met virtal dj geexperimenteert via de computer maar dzonder mixer kan ik echt helemaal niks. Wat is nou een mooie set om mee te beginnen en wat heb ik dan nodig? Is bijvoorbeeld onderstaande set daarvoor geschikt?

Hercules DJ Control Instinct + XPS 2.0 60 speakerset

Misschien een hele stomme vraag hoor maar kan iemand me snel advies geven?

Comment

Tja, wat is je budget, wat zijn je eisen en wat zijn je doelen (wat wil je er mee gaan doen)?

Comment

XPS 2.0 60 speakerset kan nog wel ok zijn om thuis te gebruiken. maar je zal hier zeker nooit een tuinfeest mee gaan halen. ik heb deze mogen beluisteren op de dancefair en ze kunnen niet zo heel hard en er zit echt bijna geen bass in. voor een budget speakertje is hij nog wel aardig maar als je er een tuinfeest mee wilt gaan geven moet je denk ik echt wel wat meer uit gaan geven.

ik heb zelf de instinct. ik vind het een mooie beginners controller. voor zijn prijs geeft hij een decent geluids kwaliteit af alleen zoemt hij een beetje als je niks aan hebt staan. (dus beiden kanalen op pauze)
        bij deze controller is het ook heel fijn dat je een voorbeluister functie hebt :)

Comment

Wat is het budget?

Comment

Hercules DJ Control Instinct + XPS 2.0 60 speakerset = €150,-. Als dat het budget is gaat het lastig worden. Voor een tuinfeest heb je niet perse een controller nodig, maar wel een paar leuke speakers.
            Ik zou daar eerst in investeren, desnoods gebruikt. Maar ook dat redt je niet met 150 euro.

Comment

Mij is meer de vraag wanneer heb je je tuinfeest. als binnenkort over een maand of 2 is dan kan je rustig kijken naar een goede set met degelijke speakers kijken. als je tuinfeest over een weekje is en het echt van belang voor je is dan kan je een geluid set proberen te huren. maar meestal werken speakers die je thuis hebt staan ook wel goed. als je ook nog echt geen controller of iets hebt dan kan je heel snel bij Bax shop een degelijke midi controller kopen voor de laptop. als deze haast er niet is kan je gewoon rustig naar goede monitoren kijken en een goede beginners controller. maar ik ga het ook vragen net zoals de rest van dit topic. wat is je budget? als wij dat namelijk weten kunnen wij je veel meer advies geven over wat een goede keuze is.

Comment

Working...
              X