Announcement

Collapse
No announcement yet.

hdd op denon dn-s 1200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hdd op denon dn-s 1200

hallo iedereen

ik heb 2 van deze spelers en wil daar een externe harde schijf aan hangen. daarvoor heb ik 2 x Toshiba Stor.E Basics 500 GB gekocht. alleen willen ze niet werken. als ik ze aansluit gaat het lampje van de schijf wel gewoon branden en gaat de schijf ook gewoon geluid maken. maar als ik dan naar usb mode ga, zegt de speler de hele tijd ''now checking'' en dat doet hij de hele tijd. ik kan de schijven ook niet meer ruilen. ik heb de spelers ook geupdated maar dat helpt ook niet. en ik heb de hdd's al een keer geformatteerd. weten jullie wat ik moet doen om ze te laten werken?

alvast bedankt:D

Waarschijnlijk zijn ze ntfs geformateerd en volgens mij moeten ze fat32 geformateerd zijn om te werken, dus opnieuw formateren.
    Met windows wil dat soms niet meer lukken maar dan kan je een utility zoals bv CompuApps SwissKnife gebruiken, hiermee kon ik mijn externe 2 TB ntfs schijf probleemloos fat32 formateren.

Comment

Ik weet ook niet zeker of de dn-s1200 dergelijk grote schijven ondersteund. Ze komen nog uit een tijdperk dat 500 Gig iets exotisch was. Daarbij, wat wil je in godsnaam met 1 Tb aan muziek??? Ten eerste is dat niet echt praktisch, zeker niet met de beperkte info die je op je scherm krijgt. Ten tweede duurt het indexeren en het lezen van de index een eeuwigheid. Ik werk hier zelf enkel met usb sticks van 4 of 8 gig.

Comment

Bedankt voor de hulp.

Ik heb de schijf geformateerd met het programma en het werk :) in de beschrijving staat gewoon dat het werkt met een hdd dus wss ook een 1tb schrijf werkt erop. 500gb krijg je zeker wel vol als alround dj. En over de snelheid , dat zit ook gewoon goed alleen als je nieuwe muziek op schijf hebt gezet duurt het even, hij is zelfs sneller dan een usb stick ;)

Comment

Ik ben positief verrast!

Comment

Working...
          X