Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-R1 opname software [Mac]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer XDJ-R1 opname software [Mac]

Hallo allemaal,

Sinds een maandje ben ik in het bezit van een Pioneer XDJ-R1. Alles werkt uitstekend. Ik wilde graag een set opnemen, dit is mij ook gelukt met mijn Windows pc. Ik had een externe geluidskaart, de Creative Soundblaster Live! 24-bit External. Hiervoor heb ik een recorder gedownload en geinstalleerd, deze is hier te vinden: support.creative.com/downloads/welcome.aspx?nDriverType=3#type_3. Het is de Smart recorder. Nu is het zo dat ook de USB functie van de R1 kan gebruiken. Ik heb dus de usb in de R1 gestopt en het uiteinde in de computer, de input geselecteerd en mijn set met een goede kwaliteit opgenomen. Nu heb ik sinds een week een Macbook Air 13''. Nou is dus mijn vraag of jullie zo'n soort gelijke programma weten? Ik gebruik liever geen Audicity of dergelijke. Ik wil gewoon een simpel programma als die Smart Recorder, maar dan voor OS X. Ik heb zelf al gezocht maar ik ben er niet uitgekomen.

Ik zal wanneer ik weer thuis ben een screenshot van de layout van de Smart Recorder uploaden.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Gr,
    Ceramic

PS. Nu ik het toch kan vragen, mijn R1 draait nu nog op versie 1.08. Dit is namelijk de meest stabiele versie. Hoe is versie 1.10? Moet ik mijn R1 upgraden of niet?
Working...
X