Announcement

Collapse
No announcement yet.

spelers voor beginnende dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spelers voor beginnende dj

hoi

ik wil gaan beginnen met een beetje leren draaien en ik ben nu opzoek naar cd/midi spelers daarvoor.
    ik heb zelf al een geluidsset thuis en een goede mixer pioneer djm 909.
    wat voor spelers kunnen jullie me aan raden wat niet te duur is maar toch wel goed ik wil er graag ook usb mee kunnen spelen

groeten niels

Misschien eens kijken naar de CDJ700
    De CDJ-700 van Gemini heeft alles! MIDI besturing van software, slot-in CD loopwerk, SD kaart slot en zelfs een USB aansluiting!

Volgens mij sowieso één van de goedkoopste cd spelers met midi (+ waveform en effects).

Comment

Wat is niet te duur? Als je al een DJM 909 hebt neem ik aan dat je er ook fatsoenlijke spelers bij wilt...

Comment

ik zat te denken aan ongeveer 500 max ofzo

Comment

500 max voor 2? dan word het echt een numark ndx 400. 500 per stuk? neem dan de denon sc2900 ik heb deze ook bestelt (nog niet binnen) maar ik heb hem wel al kunnen bekijken prachtig ding en door de prijs drop van denon vind ik dit wel de beste speler in dit budget
          Last edited by emil; Wednesday-09-07-2014, 19:38.

Comment

Helemaal eens met Emil. Voor 500 per stuk zou je ook nog in de verleiding kunnen komen om voor de Pioneer CDJ 350 te gaan maar de Denon biedt veel meer waar voor je geld.

Comment

Working...
            X