ik wil graag een table top speler aanschaffen maar ik weet niet welke de cdj 2000 nexus of de cdj 900 nexus met de djm 850. ik ga hem gebruiken voor op feestjes en voor thuis. maar ik zien niet echt grote verschillen tussen de twee cdj's. welk raden jullie mij aan . de 2x de cdj 900 nexus kopen met de djm 850 of nog een beetje doorsparen voor 2x de cdj 2000 nexus en een djm 850.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
cdj 2000 nexus of cdj 900 nexus
Collapse
X
-
Waarom eigenlijk pioneer? De denon sc2900/3900 is ook erg mooi. Heeft wat mij betreft een betere kwaliteit dan de pioneers en heeft even veel funkies als de cdj 2000. En voor het geld wat je overhoud kun je ook nog eens een ipad er bij kopen voor een groter scherm, wat altijd handig is.
Comment
-
Originally posted by 13omatje View PostWaarom eigenlijk pioneer? De denon sc2900/3900 is ook erg mooi. Heeft wat mij betreft een betere kwaliteit dan de pioneers en heeft even veel funkies als de cdj 2000. En voor het geld wat je overhoud kun je ook nog eens een ipad er bij kopen voor een groter scherm, wat altijd handig is.
Comment
-
een djm 850 heeft een vierkante rand. geen x pad. 4 colour filters. en geen quantize functie.
de djm 900 nexus heeft een gebogen rand aan de voor kant. wel een x pad. 6 colour filters. en quantize functie. voor de rest zijn ze allen bij gelijk aan elkaar volgens mij. maar aangezien het prijs verschil is de djm 850 dan wel de beste keuzen.
Comment
-
Ook heeft de djm 900 wel de mogelijkheid om je cd-spelers digitaal aan te sluiten en zit er de mogelijkheid op om het te linken aan de rest van je apparatuur.
Maar ik ben niet zo van de pioneer mixer. Nogal mindere ervaringen mee. Hebben zelf een djm 800 en een djm 350 maar beide mixers zijn nu niet echt dat wat ik een wouw mixer vind terwijl je er dat wel voor betaald.
Comment
-
de djm 900 kan dat inderdaad maar je hebt wel weer een router nodig. maar inderdaad voor wat je krijgt vind ik het ook een bijzondere prijs. het is vooral omdat ze de wereld standaard zijn en dat heel veel mensen denken dat ze een djm 900 nexus nodig hebben om te oefenen en een feest te geven. maar ik vind denon mixers veel beter helaas heb ik er geen een nodig maar als ik een mixer ooit nodig heb ga ik toch echt voor een denon.
Comment
Comment