Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf DJ-set met draaitafels en timecode systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan altijd nog he. ;)
    Roadproof kistje bouwen voor de PC, los 22" tft-schermpje boven je booth, keyboard in een lade net voor je mixer... mogelijkheden genoeg denk ik. :)

Comment

Ligt eraan wat voor soort DJ je bent natuurlijk ;) Ik weet niet of Mr. Winkelwagen een drive-in show heeft of club DJ is.

Als club DJ moet ik er niet aan denken om met een desktop aan te komen in een flightcase met 22 inch beeldscherm :P

Comment

Dan inderdaad niet nee... maar neem jij je eigen draaitafels mee naar een club? Lijkt mij dat die er ófwel standaard staan, of ze worden ingehuurd a.d.h.v. je rider. (Als je die hebt uiteraard)

Comment

wow mensen ik doe niet op zo`n niveau :P wil gewoon een kamer turntablist zijn om te beginnen.. dus ik neem het nergend mee naartoe.. ben lang nog niet van plan om op shows te draaien en wil ik jaar of 2 ofzo gekluisterd op mijn kamer oefenen oefenen en nog is oefenen

Comment

Originally posted by Patrick View Post
            Jij hebt ook goed opgelet twee weken terug :) maar ik had daar toch echt geleerd dat het 5ms was en niet 10ms.

Misschien wil Marc hier meer opheldering over geven?
            Het is 5ms en lager wat je niet hoort

Comment

oke mensen... even ter duidelijkheid.. ik heb een pc.. leuke geluid erop... dat zit snor..

maar dan de rest..

kan ik hiermee aan de slag:
              Stanton T.80 draaitafel
              Stanton SMX 201 battle mixer
              Stanton 505.V3 element
              Stanton N505 Spherische Stylus voor de 505.V3
              Omnitronic DDI 4 x 4 digitale USB DJ audio interface (time-code)

kwa software voor timecode word geregeld. op timecode vinyls na.. kom ik dan nog wat te kort?

Comment

Bekabeling?

Comment

de basis kabels zoals: draaitafel naar mixer lijk mij dat het er standaard bijzit.

en anders koop ik de kabels hier bij handyman :P 2 minuten lopen

Comment

Je kunt ze ook gewoon meebestellen. Je kunt niet genoeg van die kabeltjes hebben. :) Komen altijd wel eens van pas.

Comment

zou je kunnen zeggen welke dan en waarvoor?

ben ik dan helemaal klaar? of mis ik dan NOG NET iets wat ik over het hoofd zie

Comment

Misschien altijd handig om te vragen, om alle kabels erbij te bestellen!
                        Dan heb je altijd de goede kabels!

Ik zelf had dit ook een keer, en dacht dat een shop bij ons in de stad het wel had, blijkbaar niet.
                        Dus moest ik weer helemaal terug naar de winkel 25km verderop....
                        Gelukkig wil mijn vader het altijd wel ophalen :)

Comment

Voornamelijk RCA-kabels komen altijd van pas. Bestel er voor de zekerheid twee van 1,5 á 3 meter, dan zit je goed.

Ohja, heb je al een hoofdtelefoon uitgezocht? ;)

Comment

ik heb al een hoofdtelefoon van koss... ben er zeer tevreden over!

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Ohja, heb je al een hoofdtelefoon uitgezocht? ;)
                              Dat lijkt mij ook handig.

Let wel op de kwaliteit van die dingen, sommige zijn erg slecht, maar sommige zijn gewoon te duur, maar hebben top kwaliteit!

Comment

Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat time-code bepaalde speciale kabels nodig heeft? Dit is in ieder geval bij Traktor zo hoor, ik weet niet of dit bij andere hele pakketten ook zo is?

Comment

Working...
                                X