Announcement

Collapse
No announcement yet.

Faders en potmeters worden soepeler (?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Faders en potmeters worden soepeler (?)

Hallo,

Ik heb 2 maanden geleden de Pioneer XDJ-R1 aangeschaft, een super apparaat waar ik enorm tevreden over ben.
    Echter valt wel op dat de faders en de potmeters veel minder weerstand geven dan in het begin, en sommige knoppen daar totaal geen last van hebben.. Verder is het niet storend, maar het begint wel op te vallen, is dit normaal of betreft het hier toch een fout...

Alvast bedankt!

Groet,
    LQG

dit is best normaal ja ook met mijn s4 gehad eerst erg stroef naar 4 weken lekker soepel. komt gewoon doordat je er vweel gebruik van maakt. nu weet ik niet of dit ook zo is op de xdj denk het zelf niet dus of even geduld henbben tot er iemand met een xdj reageert of als je het zeker wil weten naar bax bellen. maar denk zelf dat het gewoon door hoeveel je er gebruik van maakt. tenslotte is een controller niet iets om elke dag als een glazen beeltje te behandelen maar gewoon het gebruiken voor wat je betaald hebt ;)

Comment

Ik heb mijn XDJ-R1 al een tijdje en de faders en podmeters worden inderdaad wat soepeler maar is voor mij geen probleem. Volgens mij komt dit voor bij alle soorten spelers en mixers. En ja het is een gebruiksvoorwerp en dan kan er weleens wat kapot gaan ofzo en dan stuur je hem terug met de garantie!:-D

Comment

Dit komt omdat deze onderdelen vol met smeermiddel worden gespoten. Hoe meer ertussen zit, hoe stroever het gaat. Na verloop van tijd lost dit middel op en gaan je faders of pothmeters soepeler.

Comment

Working...
        X