Announcement

Collapse
No announcement yet.

RMP 1 Probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RMP 1 Probleem

Hoi allemaal
    Vorige week heb ik mij een nieuw setje aangeschaft.
    2 Reloop RMP 1's, met daartussen een RMX 30 Blackfire.
    Mooi setje, maar na een week te gebruiken heb ik bij 1 van de RMP 1 een probleem, als ik namelijk een CD er in steek, komt er "No disc" op, terwijl er echt wel een CD in steekt. Ik heb al vanalles geprobeerd, terug aanzetten, andere CD's... Niets helpt...
    Kan iemand mij helpen, of is die cd speler al gewoon kapot?

Bedankt!

De CD speler is gewoon kapot, waarschijnlijk iets met het loopwerk. Ik zou even bellen met bax-shop.nl op nummer 0113-212703, en vragen of het opgestuurd kan worden. Dit zal wel als je het uitlegt, en vervolgens kun je het terugsturen of terugbrengen. Gelieve wel goed het retourformulier in te vullen met een duidelijke omschrijving van de klacht, zodat de afdeling retouren je snel kan helpen;)

Comment

Even meegenomen naar Geluid.

Comment

Veel dank voor het snelle antwoord :)

Comment

vraagje, ik heb die RMX 30 en die andere RMP 1 tegelijk met die RMP1 gekocht, moet ik ze dan allemaal opsturen of alleen die ene RMP 1?

Comment

Alleen je defecte RMP1 opsturen. Een retour forumulier kun je hier downloaden

Comment

Heb die defecte RMP1 nog altijd,
              Na vele cd's te proberen te hebben, zie ik dat hij een aantal wel aanvaard, maar de meeste toch niet, kan dit zijn dat hij geen wav's ofzo aanvaard?
              Want ik stuur hem niet graag terug als hij wel goed werkt, dit zou niet zo fijn voor bax-shop zijn...

Comment

.WAV bestanden moeten in principe gewoon gepakt worden, wat je wel kunt doen (kost wel minimaal twee lege cd'tjes, tenzij je weet van de bestanden op je bestaande CD wat het voor bestand is) is een CD volgooien met .wav files en eentje met .mp3 bestanden, en kijken of ze allebei werken. Of je kunt proberen erachter te komen door te kijken of er een verband bestaat tussen de bestanden die op de CD staan.

Comment

Ik kan dat nummer niet bereiken!!
                  Mag ik het niet gewoon opsturen zonder te bellen?

Comment

Er zijn momenteel wat problemen met de bereikbaarheid van de helpdesk i.v.m. een storing, dit staat ook aangegeven op de website.

Of dit mogelijk is zonder te bellen kan ik niet met zekerheid zeggen, beste is misschien om even een mailtje te sturen naar helpdesk [at] bax-shop [punt] nl zolang deze storing voortduurt.

Comment

Ik heb misschien nog wel een test-mogelijkheid voor je spelers.
                      Neem een stuk of 10 originele CD's, steek die er in, kijk of hij ze aanvaardt. Probeer daarna 10 gebrande CD's en kijk wat hij d'r nu mee doet.

Comment

staat ook ondee de meeste cd spelers dat somige gebranden het niet doen

Comment

Dat staat er helemaal niet.

Dit staat er;
                          Steeds vaker komt het voor dat er CD`s gebrand worden, ondanks dat wij het afraden(voor on the road) geven we toch wat tips om fouten tot een minimum te beperken. Alle CD spelers in onze webshop kunnen CD-R discs lezen, maar zorg ervoor dat de disc van goede kwaliteit is anders heb je de kans dat de cd speler hem als nog niet kunt lezen. Brand daarom altijd op een lage snelheid en koop geen spindels met 50 tegelijk, deze zijn vaak van slechte kwaliteit. CD-RW dics kunnen soms worden afgespeeld, wanneer de functie Multi read loopwerk bij de specificaties staat vermeld. Wil je het echt zeker weten bel dan even met Bax-shop.nl.
                          Kortom; zorg voor kwalitatieve CD's en brand niet op een te hoge snelheid.

Comment

Het merk van cd's die gebrand zijn van mij noemt TDK
                            Het zijn CD-R80's, ik weet niet of dit goed of slecht is...
                            Weet iemand dit? Want ze zijn allemaal van dit merk.

Comment

Originally posted by rambojockey View Post
                              Het merk van cd's die gebrand zijn van mij noemt TDK
                              Het zijn CD-R80's, ik weet niet of dit goed of slecht is...
                              Weet iemand dit? Want ze zijn allemaal van dit merk.
                              Ik heb er hier thuis ook staan (rmp-1)
                              Ik heb ook zelf gebrande cd's van net hetzelfde merk en type (TDK CD-R80) mét .wav files op en bij mij werken ze allemaal volledig naar wens,je moet inderdaad wel traag branden (bij mij tegen X4)
                              Als je helemaal zeker wil zijn kan je best .mp3 files schrijven (ik weet dat er dan kwaliteitverlies is,maar dit is niet hoorbaar met goeie kwaliteit mp3 tegenwoordig =320kbs) er zijn vele gratis converters in de omloop,zowel freeware als shareware

hopelijk helpt dit!

groetjes yoram

Comment

Working...
                              X