Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citronic CDMX 1 of SDMP.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Citronic CDMX 1 of SDMP.

Ik zou graag de Citronic CDMX of de SDMP kopen, maar een vraagje: is dat niet de foute foto die op de site staat. Anders koop ik wel die b-stock van 325 euro:)

mogelijk foute foto
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Nog een vraagje: Tot wanneer is de actie dat er geen verzendkosten zijn bij online bestellingen (boven 50 euro, whatever).

Alvast bedankt.

Ik kan de speler helaas niet meer terugvinden bij de importeur (Skytronic). Zal eens even navragen of hij nog leverbaar is.

Tot wanneer de actie nog geldt is lastig om zomaar even te zeggen. Het beste is om zo snel mogelijk te profiteren natuurlijk nu het nog geldt. ;)

Comment

Wat bedoel je met foute foto? Ik heb toevallig zaterdag het b-stock model nog in mijn handen gehad, en volgens mij klopt de afbeelding gewoon hoor;) Het b-stock model is alleen ingeruild door een klant en die gaan wij natuurlijk niet als nieuw verkopen! Daarom staat hij als b-stock en is hij 50 euro goedkoper dan de nieuwe versie. Verder zit er totaal geen verschil tussen de versies, hij is geheel werkzaam en er zit geen krasje op!

Comment

Leg dan dat b-stock model maar aan de kant voor mij.

Kan je er ook ipods op aansluiten: moeten die dan als schijf gebruikt worden, of gaat dat ook 'gewoon', dus zoals je gewoon een nummer afspeelt.
        Last edited by Japie; Tuesday-22-09-2009, 20:10. Reason: extra vraagje.

Comment

Om hem aan de kant te laten zetten zou ik even bellen, ik kan hem namelijk niet voor je reserveren! Ik zou dus nog snel even bellen voor 1800, of anders even mailen naar helpdesk [AT] bax-shop.nl.

De tweede vraag kan ik zo snel niet beantwoorden, misschien dat je die ook gelijk even kan stellen als je toch een andere medewerker aan de lijn hebt?

Comment

Naar alle waarschijnlijkheid zal je iPod fungeren als een harddisk. Als dit niet het geval was zouden conventionele mp3-spelers of externe hardeschijven, of USB-sticks niet aangesloten kunnen worden.

Daarnaast is de reactiesnelheid van een iPod erg langzaam dus dit zou ik sowiezo niet aanraden voor professioneel dj-gebruik!

Comment

Helaas is Apple heel erg goed om zijn producten helemaal af te sluiten van elke andere vorm van apparatuur dan die waar een appeltje op staat, het is dat je je iPod op de PC aan kan sluiten. Ook dit kan, zoals je waarschijnlijk weet, niet via windows verkenner of enig ander programma, alleen met iTunes. Hierdoor lijkt mij het logisch als de meeste media spelers geen iPod ondersteunen, behalve als het er speciaal bij staat. Maar dat is niet zeker, dit is mijn beredering! Correct me if I'm wrong...

Comment

Ik denk dat je grootste struikelblok zal zijn dat een iPod (specifiek, de flashdrive ervan) waarschijnlijk geen FAT(32) of NTFS bestandssysteem zal hebben. De meeste Mac producten hebben een HFS bestandssysteem en het zou me niets verbazen als de iPod iets soortgelijks heeft. Als je cd-speler deze wil kunnen lezen, zal het HFS aan moeten kunnen.

Comment

Ik heb gisteren de iCDMIX 3 van Numark besteld en die is ook bedoeld om cd's en ipod in te steken..

Comment

Mag ik nog een vraagje stellen (eerder voor medewerkers van Bax Shop):

Als een product zich in backorder status bevindt, wordt het dan bij de fabrikant besteld als de betaling binnen is of als de bestelling binnen is? Ik zou de mixer graag voor vijf oktober hebben (geen school dan).

Bedankt!

Comment

Als het product in backorder staat, heeft ook de importeur ze niet op voorraad. De levering hiervan is dus onbekend, maar je wordt op de hoogte gehouden van de geschatte levertijd. Mailen is iets sneller en dan weet je direct iets meer.

Comment

Originally posted by Japie View Post
                        wordt het dan bij de fabrikant besteld als de betaling binnen is of als de bestelling binnen is?
                        Dit ligt aan je betalingswijze. Voor Remboursbetalingen wordt deze verzonden zodra uw bestelling bij ons binnen is. iDEAL betalingen gaan gepaard met de bestelling. Vooruit per bank betalingen worden pas verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. Creditcardbetalingen kunnen iets meer tijd overheen gaan, aangezien dit gecontroleerd moet worden bij de maatschappij, idemdito met een lease bij Santander.

Comment

Working...
                        X