Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ-400 leest Corsair USB Stick niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ-400 leest Corsair USB Stick niet

Joo mensen,

ik heb pas geleden hier bij bax een Corsair Survivor Stealth USB stick (16 GB) besteld voor mijn Pioneer CDJ-400 spelers maar als ik de USB stick in mijn spelers steek lopen ze als het ware vast, de speler reageert pas weer als ik ze hem helemaal uit zet en weer aan zet Ik heb al aardig wat stappen ondernomen om dit probleem op te lossen, namelijk:

- CDJ's updaten met de laatste firmware
    - De Corsair stick met FAT32 geformatteerd
    - Mijn muziek via Rekordbox op de USB stick zetten
    - Contact opgenomen met BAX en vervolgens mijn USB stick teruggestuurd waarna zij mij een nieuwe hebben toegestuurd.
    - Contact opgenomen met Pioneer (die konden mij ook niet verder helpen..)

Andere USB sticks werken wel gewoon op mijn CDJ, ik wil alleen graag met de Corsair aan de gang omdat hij tegen een stootje kan en erg snel schijnt te zijn met het laden van tracks.

Hopelijk kan iemand me hier iets over vertellen

Alvast bedankt!

Het is bekend dat de Corsair sticks niet niet altijd even goed werken met Pioneer hardware. Als ik jou was zou ik sowieso kiezen voor een Sandisk Cruzer Extreme; dan heb je pas echt goed geheugen! Ik neem aan dat je de sticks niet gaat meenemen als je gaat bergbeklimmen dus dat tegen een stootje kunnen is echt zwaar overdreven. Bij mij is er nog nooit een stick kapot gegaan toen deze op de grond viel, maar goed....

In je beschreven stappenplan snap ik het Rekordbox verhaal niet. De CDJ400 is pre-Rekordbox software en dus niet compatibel hiermee. Werken de sticks niet als je ze wist en gewoon mappen maakt op je computer?

Anders denk ik dat het gewoon terugsturen wordt en kiezen voor wat anders

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      Het is bekend dat de Corsair sticks niet niet altijd even goed werken met Pioneer hardware. Als ik jou was zou ik sowieso kiezen voor een Sandisk Cruzer Extreme; dan heb je pas echt goed geheugen! Ik neem aan dat je de sticks niet gaat meenemen als je gaat bergbeklimmen dus dat tegen een stootje kunnen is echt zwaar overdreven. Bij mij is er nog nooit een stick kapot gegaan toen deze op de grond viel, maar goed....

In je beschreven stappenplan snap ik het Rekordbox verhaal niet. De CDJ400 is pre-Rekordbox software en dus niet compatibel hiermee. Werken de sticks niet als je ze wist en gewoon mappen maakt op je computer?

Anders denk ik dat het gewoon terugsturen wordt en kiezen voor wat anders

http://www.bax-shop.nl/usb-stick/san...t-details.html
      Okee, ik ga hem retourneren voor de sandisk cruzer, dankjewel voor je hulp!

Comment

Working...
      X