Beste Forumleden,
Ik ben op dit Moment in bezit van een reloop mixage interface edition
Maar omdat hij de laatste tijd heel vaak bevriest moet ik nieuwe gear aanschaffen.
Ik heb een beetje rondgekeken en ik heb wel leuke mixers gezien,
Degene die ik op dit moment op het oog heb zijn de
-Reloop rmx 40 DSP
-Behringer ddm4000
Ik vraag me af welke het beste is om te kopen, en of ze aansluit mogenlijkheden hebben voor Traktor.
Ik zou ook wel benieuwd zijn naar enig ander advies
Mijn budget is max. €550. Ik heb zelf ookal gekeken op marktplaats
Voor tweedehands mixers van o.a Pioneer, Allen & heath etc. Maar het is allenaal nogsteeds wel erg duur. Ik ben aan het zoeken voor een mixer met leuke effecten, stevig, 4 kanaals, en aansluit mogenlijkheden voor Traktor omdat ik Traktor Pro 2 heb en anders heb ik het voor niks gekocht. Ik vind het niet erg om 2e hands te kopen
Speakers heb ik al
Alvast Bedankt
-Luuc
Ik ben op dit Moment in bezit van een reloop mixage interface edition
Maar omdat hij de laatste tijd heel vaak bevriest moet ik nieuwe gear aanschaffen.
Ik heb een beetje rondgekeken en ik heb wel leuke mixers gezien,
Degene die ik op dit moment op het oog heb zijn de
-Reloop rmx 40 DSP
-Behringer ddm4000
Ik vraag me af welke het beste is om te kopen, en of ze aansluit mogenlijkheden hebben voor Traktor.
Ik zou ook wel benieuwd zijn naar enig ander advies
Mijn budget is max. €550. Ik heb zelf ookal gekeken op marktplaats
Voor tweedehands mixers van o.a Pioneer, Allen & heath etc. Maar het is allenaal nogsteeds wel erg duur. Ik ben aan het zoeken voor een mixer met leuke effecten, stevig, 4 kanaals, en aansluit mogenlijkheden voor Traktor omdat ik Traktor Pro 2 heb en anders heb ik het voor niks gekocht. Ik vind het niet erg om 2e hands te kopen
Speakers heb ik al
Alvast Bedankt
-Luuc
Comment