Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJen; De toekomst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJen; De toekomst?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me iets af vanmorgen;
    Wat is in de toekomst de ultieme DJ-Set die je op de festivals gaat vinden?
    Zullen alle sets compleet voorbereid gaan worden op de computer?
    Zal met de komst van de CDJ-2000 de CDJ-1000Mk3 verdwijnen?

Ben erg benieuwd naar jullie mening!

Groetjesss.

De CDJ-1000 zal naar verloop van tijd wel verdwijnen denk ik, maar echt pas als CD's ook beginnen te verdwijnen. Als Pioneer slim is, zetten ze prijs een paar honderd euro lager, zo rond 1000 euro per stuk, om er een slim alternatief voor te maken voor het opkomende Denon. De CDJ-2000 is natuurlijk een goede aanvulling, maar niet heel veel anders dan wat andere merken bieden. Ik denk wel dat je ze steeds meer tegen zult komen, maar ja, dat werd van de DVJ-1000 ook gedacht en dat was jammerlijk mislukt!

Comment

Voor DJ's maakt het niet uit wat de prijs is van een CDJ2000, als ze er mee willen draaien, dan komt dat gewoon in de rider te staan, ik denk dat het nog geen jaar gaat duren voordat de cdj1000 wordt vervangen voor de cdj2000. Voor de huis- tuin- en keuken dj's maakt het niet uit wat er staat, die zullen voorlopig nog wel gelukkig zijn met de cdj1000.

De DVJ1000 is idd mislukt als dj speler, maar de meeste AV bedrijven zweren bij deze dvd speler, dus daar is hij wel redelijk geslaagd...

Comment

De enige DVJ-1000 die aanwezig is in Goes is die in de showroom bij Bax-shop.nl of in Grand Café Jersey. Dat zijn er twee in heel Goes;)

Comment

Tja.... Goes.... ;)

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
            Tja.... Goes.... ;)
            Haha inderdaad! Maar erg veel zie je zowiezo niet..

Comment

Gelukkig heeft AED er genoeg staan. Maar idd, je ziet ze niet vaak....

Comment

Haha, achja in ons boeren-dorpen-rijtje valt er waarschijnlijk helemaal geen 1 te vinden dusja..

Comment

onze premium dealer hier in oudenaarde. verkoopt al zijn 1000 die hy verhuurde en ze worden allemaal 2000.

Dat wil Wel iets zeggen ^^

Comment

Ik ga de 1000's nog niet weg doen, maar ik ga zeker 4 cdj 2k er bij kopen voor de verhuur

Comment

Ik stond toevallig zaterdag met 6x DVJ1000 in een booth :P

Draait prima, maar ik doe niks met beeld en voor een setje DVJ1000s heb je ook nog monitoren en een videomixer nodig. Erg duur dus..

Comment

Oeee nice, waar moest je draaien? xd

Mrja. Ik ga denk ik toch even doorsparen (als slaapkamer-dj) voor 4x de cdj-2000 ipv de cdj-1000; stukkie duurder idd maar tog, heb liever de toekomst in huis dan het verleden ;-)

Comment

Ik denk dat het dj'en de komende jaren zijn hoogtepunt gaat bereiken: als iedereen 'dj' is. En dan bedoel ik van "hey, ik heb een ipod, nu ga ik een deejay worden" En dan heb ik het ook over de idj2 van Numark: een commercieel product gemaakt voor mensen die 'wel eens willen draaien' en naar 'van alles' luisteren. Elimineren die handel.

Comment

Op het moment dat je als 'pro' DJ bezig bent, heb je naast de apparatuur ook nog zoiets als muziekkennis en contact met je publiek.
                            En dat is iets waar je ervaring voor hebt en niet zomaar alleen apparatuur. Daarom maak ik me ook nog lang geen zorgen over de beginners die met hun spulletjes op de verjaardag van ome Ko komen draaien. Wanneer er behoefte is aan een degelijke DJ die het publiek aanvoelt en de juiste muziek tevoorschijn kan toveren, wordt die vanzelf wel geboekt.
                            En voor drive-in shows geldt dit voor een representatieve show i.c.m. bovenstaande.

Comment

Ik zie het DJ-en van de toekomst toch meet met laptops en controllers dan met cd spelers.
                              Steeds meer DJ's namen hun studio fx mee op het podium. Een pioneer op dit gebied vindt ik Richie Hawtin. Live effecten, live loops, live synths door bestaande song heen.

Comment

Working...
                              X