Announcement

Collapse
No announcement yet.

Externe effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Externe effecten

Hoi allemaal!

Ik heb 2x de Denon S3700 en de X1100. Echter mis ik bij de X1100 de effecten.
    Is er een goede niet al te dure effecten bak die ik hier op aan kan sluiten? Ik kan zelf niet echt iets vinden waar ik wat aan heb.

Ook vroeg ik me af wat ik allemaal kan doen als ik een nummer afspeel. Het laten overgaan van 2 nummers in elkaar is geen probleem alleen zodra een nummers speelt weet ik niet meer zo goed wat ik kan doen. Hebben er mensen tips voor mij?

Gr Florian

Kijk dan eens naar de RMX 500 van Pioneer. Deze werkt met Quantize en de effecten lopen dus strak op de beats. Deze kan je bovendien perfect aansluiten op je X1100 via de send / return aansluiting.

De Pioneer RMX-500 Remix Station is het kleinere broertje van de welbekende Pioneer RMX-1000. De compacte effectenunit stelt u in staat om on-the-fly een remix te maken.

Comment

Dat is idd een keuze waar ik voor zou kunnen gaan. De prijs valt ook nog wel mee.
      Nu kwam ik ook de Korg Kaoss pad 3 tegen tweedehands. Maar ik zou echt totaal niet weten waar ik naar moet kijken bij eeen effecten kast?
      Kwaliteit staat uiteraard bovenop anders zou het zonde zijn als ik slechte effectjes ga draaien op mijn Denons...

Comment

Met de Kaoss Pad kan je te gekke dingen doen, als je weet waar je mee bezig bent. Je moet dit apparaat meer zien als een muziekinstrument waar je op moet leren spelen. Je komt dergelijke apparaten vooral veel tegen in de Tech en Techno scene, bij die stijlen passen dergelijke apparaten wel. Wanneer je normale EDM draait ben je Prima af met een Pioneer effectenbak, vooral om dat de effecten mooi op de beat lopen.

Comment

Oke Ronald, ik weet voorlopig even genoeg :)
          Als ik meer informatie wil zal ik het wel vragen.

Comment

Working...
          X