Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark iCDMIX2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark iCDMIX2

ik zou graag de iCDMIX2 willen aanschaffen, er zijn alleen nog geen reviews, weet iemand iets over deze dubbele cd-speler?

En wat zijn ongeveer de afmetingen van het ding?:o

26.92 x 48.26 x 14.48 cm
    Last edited by casillas220; Saturday-03-10-2009, 19:22. Reason: Afmetingen:

19"W x 10.6"D x 5.7"H wat in het metrisch systeem 26.92 x 48.26 x 14.48 cm (L x B x H)

Reviews zijn nog niet geschreven helaas, maar de technische specificaties staan gewoon bij het product zelf.

Comment

komt dit doordat hij nogal nieuw is? Want dit is eigenlijk de enige Nederlandse winkel waar die verkocht wordt.

Comment

Nu ja, ze zijn pas bij de afgelopen NAMM aangekondigd dus ik zou ze nog wel nieuw noemen.

Comment

Op 17 juli werd er een persbericht over vrijgegeven, dus ze zijn wel relatief nieuw.
          Ik heb vorige week de iCDMIX 3 besteld en volgende week zou die hier moeten staan..

Ik vind hem beter dan de idj2, omdat je daarmee minder kunt en die is ook duurder.
          (of heet dat marketing?)

Comment

Originally posted by Japie View Post
            Op 17 juli werd er een persbericht over vrijgegeven, dus ze zijn wel relatief nieuw.
            Ik heb vorige week de iCDMIX 3 besteld en volgende week zou die hier moeten staan..

Ik vind hem beter dan de idj2, omdat je daarmee minder kunt en die is ook duurder.
            (of heet dat marketing?)
            De iCDMIX3 is duurder dan de iCDMIX2, en op de 2 kan je een Ipod aansluiten die ik toevallig ook heb ;)

Comment

Originally posted by casillas220 View Post
              De iCDMIX3 is duurder dan de iCDMIX2, en op de 2 kan je een Ipod aansluiten die ik toevallig ook heb ;)
              Maar in de derde kan je wel mp3 cd's insteken en de beeldschermen vind ik persoonlijk beter.

Comment

Pfff..
                Nu duurt het echt wel lang. Bart had gezegd dat ik hem midden deze week zou hebben, maar dat is niet het geval Ik heb die ten vroegste zaterdag.

Bestel dus nooit iets wat in Backorder staat!

Of: Bax, zorg dat alles op zijn minst op Snel Leverbaar staat.

Comment

Wij doen ons best om alles snel uit te kunnen leveren, zodat alle producten zo snel mogelijk bij de klant (jullie dus!) zijn. We kunnen het ook anders doen en alle producten op snel leverbaar zetten, maar dan liegen we. De producten die namelijk "in backorder" staan zijn (nog) niet leverbaar door de leverancier, als je zo'n product wilt bestellen kun je het beste eerst even bellen. Dan weet je gelijk wanneer het product naar verwachting weer leverbaar is, en mocht het heel lang duren kan er direct gekeken worden naar een eventueel goed alternatief.

Wij doen dus echt ons best om alles op snel leverbaar te zetten en te houden, maar dat lukt nou eenmaal niet altijd. Overigens hebben wij wel zo'n 3500 producten continu op voorraad liggen, die dus de volgende dag in huis kunnen zijn!

Comment

Als toevoeging op LaRoche, Bax kan helaas niets doen als ook de importeur het product niet op voorraad heeft.

En inderdaad, alles op 'snel leverbaar' zetten is zinloos, omdat dat alleen de situatie zou verhullen. En ik neem aan dat je het niet leuk zou vinden als een 'snel leverbaar'-product een wachttijd van een maand heeft..

Ik snap dat de wachttijd vervelend is, maar op het moment dat we niet aan het product kunnen komen, lukt dat ook niet. Het enige wat dan gedaan kan worden is in de gaten houden wanneer het product wel beschikbaar is en de indicatie die de importeur geeft in de gaten houden en doorgeven.

Comment

Ik weet wel dat de fout bij Numark ligt en ik denk dat die zelfs nog niet gemaakt waren toen dat ik ze bestelde:p

Maar kom, ik wil die als het kan zaterdag hebbe (vroeg mogelijkste)

Maar toch ne merci.
                      (Ne dikke merci komt als ik hem effectief heb)

Comment

Laat het ons weten hoe hij bevalt als je hem binnen hebt! Ik ben wel benieuwd naar het product!

Comment

Ma jom: f*ck Numark! ik heb die ten vroegste dinsdag!
                          Die kunne er ook niks van hé!

ik ga ne mail sture naar die hun kantoor in Duitsland ofzo!

Comment

This is what I, oeps, dit is wat ik naar Numark heb gestuurd via een internetformulier:

Hello,

The 25th September of 2009, I have ordered the Numark iCDMIX 3 by Bax Shop, Goes, Holland. Untill now, I haven't recieved my mixer yet. Did something go wrong or what happens? Because 18(!) days after Bax Shop has ordered the mixer(s), I haven't recieved the mixer yet.

I know Numark is a good brand (I've worked with it earlier), but this is unacceptable! How many mixers has Bax Shop ordered and what about service? If you want I will order more stuff of Numark, then you will have to be very fast with the mixers. And also the other stuff.

By the way: I cannot learn, my friends are asking me when I will get my mixer finally and I'm getting pissed of it.

Excuse me if my language isn't that good, but my English is not very well. (I love British Music, although)

Ja, dat van dat ik met Numark al eerder heb gewerkt is waar (een vj-mixer met dj gedoe, ma soit). en een vriend van mij vind die mixer ferm.

Trouwens: zouden jullie de afmetingen niet op de pagina zetten, want zo lijken de jog wheels wel heel klein (die hebben een diameter van zeven cm.)

Comment

Ik heb die afmetingen nog niet kunnen verifiëren, zeker omdat het in imperialistisch systeem aangegeven stond, en zelf heb moeten omrekenen naar metrisch. Ik ga er wel z.s.m. achteraan.

Comment

Working...
                              X