Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor Pro

Hallo iedereen

Graag zou ik mijn Pioneer MEP 7000 willen laten werken met Traktor Pro op mijn laptop. Dus heb ik de demoversie van Traktor Pro geinstalleerd. Ik wil eerst dit programma testen vooraleer dit aan te kopen. Ik heb ook de Asio Driver MEP 7000 van Pioneer gedownload. Ik krijg wel geluid via mijn mengpaneel maar ik kan Traktor Pro niet bedienen via MEP 7000 en hier verschijnen ook de titels van de tracks niet op.

Kan iemand me helpen om dit te laten werken?

Alvast bedankt

met vriendelijke groeten

Yves

Ik denk dat er helaas niemand is die je hiermee kan helpen, want Traktor Pro 2 biedt geen HID ondersteuning voor de Mep 7000, dus het verschijnen van tracktitels is daarmee volgens mij niet mogelijk. Je kan de Mep alleen gebruiken in midi modus als controller, maar of dit nou zo goed werkt? Ik zou het idee laten varen.

Voor de Mep is er wel een mapping beschikbaar, maar ik weet uit ervaring dat het geheel op deze manier ook erg lastig aan de praat te krijgen is.

Comment

Dag Ronald

Bedankt voor je reactie. Is er een ander programma die eventueel wel werkt met de MEP 7000? Virtual DJ? BPM Studio?

Comment

Dit zou een optie zijn:

Als het nog verkrijgbaar is...

Anders hier meer info:
        Keep your product up to date with the latest software and firmware downloads. Pioneer DJ MEP-7000, Multi-entertainment player and controller
        Last edited by BT-Studio; Friday-05-12-2014, 22:28.

Comment

Deze speler is denk ik 6 jaar geleden op de markt gekomen en 2 jaar geleden door Pioneer uitgefaseerd. Er was al niet veel support voor het werken met software en dat wordt alleen maar minder. Wat ik begrijp is dat er native support moet zijn voor Virtual DJ, maar op internet kom ik ook alleen maar problemen tegen.

De Mep wordt wel ondersteunt door een oudere versie van Traktor, ik geloof 1.2, maar of je daar nu aan moet beginnen? Die software is al 7 jaar oud.

BPM studio gaat 'm ook niet worden. Los van het feit dat deze software al jaren niet meer ontwikkelt wordt werkt BMP alleen met de hun eigen hardware en een controller van Denon.

Comment

Hallo beste Muziekvrienden ,
            ik heb een probleem wat ik niet verholpen krijg ,
            Ik draai met laptop en TRAKTOR Pro met full licentie. controller is een reloop jockey .
            een jaar lang goed gedraaid , maar er is nu een probleem als ik aan het draaien ben , wat goed gaat , na een bepaalde tijd wil ik een nummer in een speler slepen , dan komt er een bericht dat er iets fout is . ik moet dan afsluiten en opnieuw opstarten van het programma .je begrijpt als ik aan het draaien ben .............geen muziek .boeeeeeeee. kan me iemand helpen pleace gr Theike

Comment

Originally posted by djtheike View Post
              ...dan komt er een bericht dat er iets fout is ...
              Staat er ook bij WAT er fout is?

Comment

Working...
              X