Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer B-Control BCD 3000 Dj Machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer B-Control BCD 3000 Dj Machine

Ik als beginnend DJ vroeg me dus af of de Behringer B-Control BCD 3000 Dj Machine een goed product was om mee te beginnen? Ook staat er bij de specificaties dat er traktor bij geleverd word, maar een vriend van me heeft de Behringer B-Control BCD 3000 Dj Machine ook en daar is zijn Traktor verlopen... Graag meer info hier over??? Zouden jullie de Behringer als beginnend dj product aanraden???

Mvg. Joshua

Wat wil je er mee gaan doen? Wat verwacht je er van? Heb je er al mee geoefend bij die vriend om te zien of het iets voor je is? Wat vindt je vriend er van? Waar ga je het precies mee gebruiken? Heb je een specifiek budget voor alternatieven?

En omdat er zoveel verschillende softwarecontrollers op de markt zijn, is het wellicht verstandig eens naar de showroom te gaan om je goed te laten voorlichten over de mogelijkheden in verschillende merken en types die er op de markt zijn. Ga een middagje 'spelen', laat je goed voorlichten door de medewerkers van Bax en wellicht ga je naar huis met iets dat bij je past en wat je zelf prettig vindt om mee te werken.

Comment

Let er wel mee op dat producten van Behringer meestal niet zo heel stevig zijn.
      Verder lijkt me die heel goed om te beginnen, maar ook voor ervaren dj's heel fijn.

Comment

Let er wel mee op dat producten van Behringer meestal niet zo heel stevig zijn.
        Dat ligt er maar helemaal aan wat je er mee wilt gaan doen én hoe je er zelf mee omgaat. Als je een beetje voorzichtig bent en normaal omgaat met je spullen kun je er erg lang plezier mee hebben, zeker als je hem ook in de juiste condities opslaat/transporteert. (Kistje er rond e.d.)

Ben je echter op zoek naar een ragbak waar je flink op los kunt, dan is Behringer wellicht niet de juiste keuze. Maar, dan zul je ook flink wat moeten bijleggen voor iets dat wel goed tegen een fikse stoot kan en dat zal voor een beginner ver buiten budget liggen.

Comment

Behringer heeft inderdaad de naam kapot te gaan als je er nog maar naar kijkt, maar wij hebben nog steeds een geweldige werkende Behringer DX626 in onze collectie, welke zijn 89 euro echt wel opgebracht heeft! Deze werkt na 3 jaar (!!!) nog steeds perfect, en deze heeft de omruilgarantie niet eens nodig gehad. Het enige euvel wat deze mixer heeft, is dat je moet duwen als je aan de master-volumeknop draait, anders licht je deze net een klein stukje op en is het geluid links weg. Maar ja, als dat alles is! China maakt niet alleen maar crapy stuff!

Comment

Working...
          X