Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixtrack pro aansluiten RCA?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixtrack pro aansluiten RCA?

Hoi ik heb sinds een tijdje een nurmark mixtrack pro. Alleen heb ik veel last van kraak geluiden als ik door mijn koptelefoon luister. Mijn controller is aangesloten via USB. Maar nu lees ik hier (http://www.numark.com/kb/article/1408) dat hij via RCA kabel aangesloten zou moeten zijn. Zal dit het kraken verhelpen??? Het is op dit moment niet mogelijk om het via RCA aan te sluiten aangezien mijn PC speakers dat niet toelaten. Ik overweeg om een versterker te kopen zodat ik de mixtrack pro en mijn pc erop kan aansluiten, maar zal dit wel helpen? Iemand die mij ermee kan helpen?

Bij voorbaad dank

Zover mij bekend ondersteund de numark mixtrack pro geen asio.
    Het kraken komt omdat de computer samen met de audio interface in de numark mixtrack pro niet de audio 'op tijd' kan verwerken (ook op RCA).
    Je kunt proberen de buffer grote (of latency) groter te zetten om te kijken of dat helpt.

Comment

In de Setup van Serato DJ Intro kan je de USB Buffer size aanpassen (vergroten) door de schuifknop naar recht te verplaatsen. Hoe verder de schuifknop naar rechts staat, des te beter moet het geluid worden.

Vergeet niet dat Serato en AMD processoren geen gelukkige combinatie is. Verzeker jezelf ervan dat je computer een Intel processor heeft. Wanneer dit niet het geval is kun je het helaas met deze computer niet oplossen.

Overigens verplaats ik dit topic naar het DJ gear forum.

Comment

Working...
      X