Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb of sd in cdj 2000 nexus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb of sd in cdj 2000 nexus

Hallo,

Sinds een tijdje ook een gelukkige gebruiker van de cdj2000nexus en djm900nexus set.
    Al eerder een usb stick aangeschaft, de corsair survivor 32 Gb. omdat deze niet kapot is te krijgen.
    Totdat er iemand boven je set gaat hangen om iets te vragen.
    De survivor was verslagen en stond haaks om in de poort.
    Gelukkig was de poort nog heel, maar de usb stick is helaas kapot.
    Ik had een backup van alles wat er op die stick stond, en een computer bij me, dus geen man over boord.

Nu heb ik een sd kaart gekocht, dus als het goed is is dit probleem opgelost.
    Mijn vraag is eigenlijk de volgende. Kan het schadelijk zijn voor de sd kaart als ik de cdj uitzet, zonder de sd kaart te deactiveren?
    Of is dat niet erg? De usb stick is duidelijk aanwezig, dus die vergeet je niet te deactiveren, maar de sd kaart is onzichtbaar als hij in de cdj zit.

Wanneer je de speler uitzet op het moment dat er nog data geschreven wordt, dan kan het zijn dat je bibliotheek corrupt raakt. Zelf snap ik overigens niet de motivatie om met een corsair survivor te gaan draaien. Die dingen zijn onhandig en het geheugen is niet van de hoogste kwaliteit. Mits je niet ermee hoeft te gaan bergbeklimmen kan je beter een alternatief kiezen, in jouw geval een SD kaart.

Kies wel voor een goede kaart (sandisk) met een class 10 kwalificatie.

Comment

Working...
    X