Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is het verschul tussen deze hoofdtelefoons?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is het verschul tussen deze hoofdtelefoons?

Hallo iedereen,
    Met spoed heb ik een nieuwe hoofdtelefoon nodig. Die moet ik vandaag al gaan bestellen. Ik ben al een beetje op onderzoek gegaan en ik zag daar de Pioneer HDJ-500 en de HDJ-500T. Wat is hier het verschil tussen? En hebben deze een beetje kwaliteit? (Niet dat ze makkelijk breken etc.)
    Alvast bedankt!

De 'T' staat bij de HDJ500-T voor 'talk'. Dat wil zeggen dat er een snoer met een microfoon bijgeleverd wordt waarmee je ook handsfree kan bellen. Dit is voor dj toepassingen niet geschikt en puur voor vrije tijd gebruik.

Voor dit geld is het een leuke hoofdtelefoon maar op het gebied van degelijkheid is er beter materiaal te koop, waar je overigens iets meer voor betaalt. Deze bijvoorbeeld:

Technics RP-DJ 1200 EK koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Technics RP-DH1200E-S koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Bedankt voor de reactie! Wat raad je nog meer aan? Maximaal 120,- euro.

Comment

In het budget rond 100,00 zijn beide Technics hoofdtelefoons in mijn ogen verreweg de beste koop. De DJ variant is een on ear model en de DH variant een over ear model en is tevens wat zwaarder. Het voordeel van de DH is wel dat je de kabel eenvoudig kan loskoppelen en dus vervangen, mocht dat nodig zijn.

Comment

Working...
        X