Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Corsair Survivor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met Corsair Survivor

Hallo,
    Een tijd geleden heb ik de Corsair Survivor 32GB aangeschaft omdat ik dacht dat deze niet kapot te krijgen was. Ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan en heb hem altijd veilig verwijderd na het exporteren. Vorige week wilde ik hem tijdens een gig gebruiken in een CDJ2000 Nexus en hij zei dat er geen tracks op stonden!? Heb het daarna nog een keer overnieuw geprobeerd, maar kreeg nu een error te zien (weet niet meer precies wat de foutcode was). Eenmaal thuis aangekomen steek ik hem in m'n Macbook om te kijken wat er mis was en hier werd hij ook niet meer herkend. Daarna gecheckt in m'n windows, maar zonder resultaat.

Iemand die dit bekend voorkomt en is dit nog te redden of word het toch een nieuwe USB aanschaffen?

Alvast bedankt!

tja, het is nu eenmaal een stuk elektronica. Een extra degelijke uitvoering kopen betekent gemiddeld wat minder kans op defecten, maar aangezien het elektronica is gaat het nu eenmaal toch soms stuk. Zonder reden/aanleiding, als je pech hebt. Als de stick niet meer te formatteren en daarna beschrijven is, dan luidt de diagnose toch vrees ik: stuk(tm).
    Last edited by Fridge; Monday-16-02-2015, 13:02. Reason: zpelfaud

Comment

Je hebt drie jaar garantie op die sticks, dus je kan deze nog terugsturen en waarschijnlijk krijg je dan een nieuwe. Een retourzending aanmelden kan hier:

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ's, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Comment

Working...
      X