Announcement

Collapse
No announcement yet.

"scratch schijf" soepeler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "scratch schijf" soepeler

hallo,
    ik heb een denon dn d6000, en het valt me op, als ik hem een flinke draai geef
    dat hij dan redelijk snel stopt met draaien. bij me kennis draait hij véél langer door, kun je zulke schijfjes op een of andere manier "smeren" of iets doen waardoor deze soepel wordt ?

Remco.

Zomaar beginnen te smeren zou ik niet doen. Dan kun je immers alleen maar meer verpesten dan goedmaken.

Staat er niks in de handleiding over een functie waarbij je het jogwheel qua frictie wat kunt bijstellen? Bij de CDJ1000 tabletops kan dat in ieder geval wel, wellicht heeft ook Denon die functie.

Verder, zit er veel verschil in leeftijd tussen jouw speler en die van je kennis?

Comment

ik denk dat die kennis hem 2/3 maanden langer heeft, maar in de tijd dat ik hem heb zie ik nog geen verschil. en voor mijn gevoel was die van hem altijd al zo.
      zoals je zegt zomaar gaan smeren is geen optie, vandaar ook deze vraag.
      zal vanavond even kijken in de handleiding.. niet thuis :P

Comment

Online handleiding (PDF): http://www.denondj.com/Assets/DImage....pdf?ts=104234

Voor zover ik kan zien is het NIET mogelijk om de frictie en/of gevoeligheid aan te passen met conventionele methoden (slopen kan natuurlijk altijd, maar dan vervalt je garantie en is TEN ZEERSTE af te raden :p).

Doe je trouwens een backspin of normale spin? Backspin (reverse scratch) kan maar tot 10 seconden!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
          Online handleiding (PDF): http://www.denondj.com/Assets/DImage....pdf?ts=104234

Voor zover ik kan zien is het NIET mogelijk om de frictie en/of gevoeligheid aan te passen met conventionele methoden (slopen kan natuurlijk altijd, maar dan vervalt je garantie en is TEN ZEERSTE af te raden :p).

Doe je trouwens een backspin of normale spin? Backspin (reverse scratch) kan maar tot 10 seconden!
          Weet ik, wat ik dus doe is bij zoon nummer een flinke zwaai dr aan geven ( bij hem dan ) en dan even wachten en dan het volgende nr op mooi moment instarten, ik ga geen half uur wachten natuurlijk ;P

Comment

Als je dus een flinke zwaai naar achteren doet, kom je al gauw boven je 10 seconden uit!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
              Als je dus een flinke zwaai naar achteren doet, kom je al gauw boven je 10 seconden uit!
              Had ik eerlijkgezegt gisteren geen last van...

Comment

Working...
              X