Announcement

Collapse
No announcement yet.

Case voor DJ-Set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Case voor DJ-Set

Hallo,

Ik ben opzoek naar een flightcase voor mijn DJ-Set
    Het gaat om 2 kleine CD spelers (DN-S1200) en 12inch mixer (DJX 750)

Nu heb ik de ProDJuser CDJ-14 MK2 al gehad, maar deze vond ik persoonlijk te zwaar en te "lomp".

Misschien dat het een beetje een zeurende vraag is, maar ik zoek een lichte compacte flightcase. Het mag ook een mengpaneel/controller case zijn waar ik de set in kan zetten en vast kan zetten met schuim. Als de set naast elkaar staat neemt hij 75cm in beslag.

Mvg,
    Bertrik

Volgens mij moet een flightcase juist redelijk zwaar zijn. Een goede bescherming gaat gepaard met goed materiaal en wanneer gebruik wordt gemaakt van een goede kwaliteit plaatmateriaal wordt je case al snel zwaar. Zeker voor een complete set zoals je zelf hebt, zit je door de afmetingen altijd aan een wat zwaarder geheel vast.

We hebben bij Bax wel een lichtere variant voor jouw set beschikbaar, maar daar zou ik mijn kostbare set niet in gaan vervoeren. Dit is een prima case die dient als bescherming tegen stof, maar het hout is een beetje van 'waaibomen' kwaliteit.

Deze flightcase biedt ruimte aan een 12 inch mixer en twee tabletop spelers. Ideaal voor de beginnende DJ die op feesten gaat draaien en toch zijn materiaal veilig mee wilt nemen voor een zachte prijs.

Een case die ik wel kan aanraden is deze:

Maar deze is natuurlijk ongeveer net zo zwaar als de case die je al hebt.

Comment

Working...
    X