Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alle leds branden DJM 800 en geen geluid meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alle leds branden DJM 800 en geen geluid meer

Beste lezers,

Ik heb een DJM 800 en 2x cdj 1000 mk3. Als ik 1 van de cdj's start dan gaan na een halve minuut spelen alle ledlampjes van de djm 800 branden en komt er geen muziek meer uit. Dat is nu al een paar keer gebeurd (ook na uit en aan zetten).

Wat is hier aan de hand? Ik heb de Testmodus al gedaan en daar komt niets raars uit.

Ok, hij doet het zelfs zonder dat er iets aangesloten is....

Comment

Wanneer dergelijke elektronica zulke foutmeldingen geeft dan kun je er donder op zeggen dat er ergens een circuit niet goed functioneert. Ik vrees dat je hier zelf niet veel aan kan doen.

Een ervaren elektricien kan wel nameten waar het probleem vandaan komt, maar wanneer er iets op een print niet goed functioneert, dan zal toch de hele print vervangen worden.

Het kan ook de interne voeding zijn en voor een nieuwe PSP betaal je kaal zo'n €200.00. Je zal deze dan zelf moeten monteren. Een reparatie via een Pioneer dealer bij Kebe zal je minimaal €300.00 kosten

Als het een defecte DSP (main board) is dan heb je helemaal pech, want dit onderdeel kost al 450.00 - 500.00.

Ik hoop dat het meevalt maar ik vrees dat het je sowieso geld gaat kosten. Deze conclusie is natuurlijk gebaseerd op een vermoeden. Laat de mixer eerst eens goed doormeten door een ervaren elektricien.

Comment

Er is nu een ervaren elektricien naar aan het kijken. Printplaten lijken goed te zijn. Hij zegt dat het nu nog de flatcables en/of de processor kan zijn.

Comment

Working...
        X