Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnerskeuze DJ Controller!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geldt bij Serato Intro wel dat het opnemen niet mogelijk is?

Comment

Opnemen met Serato DJ Intro is inderdaad niet mogelijk. Je kan later wel upgraden naar de volledige versie en daarmee is opnemen wel mogelijk.

Serato DJ Upgrade Box koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

Hallo,

Weten jullie toevallig of DJUCED 40° te gebruiken is op de Hercules RMX2 Premium, aangezien je hier alleen Traktor 2 LE bijgeleverd krijgt?!

Ik verneem graag van jullie!

Comment

De gewone RMX2 werkt met DJuiced 40 en aangezien de premium editie op de kleur na precies hetzelfde is als de gewone RMX kan ik me niet voorstellen dat het niet zou werken.

Comment

Hallo,

Kun je een microfoon (via speakers) gebruiken met een Hercules Instinct? Is dit misschien mogelijk via de computer of controller zelf, want er zit geen microfoon ingang op de Hercules Instinct.

Ik verneem graag van jullie!

Comment

Omdat de software de interne geluidkaart van de control instinct gebruikt en hier geen microfooningang op aanwezig is kun je geen microfoon hierop aansluiten. Je kan werken met een extra mengpaneel, bijvoorbeeld een kleine PA mixer, maar dan kan je net zo goed een betere controller aanschaffen die beschikt over een microfooningang.

Comment

Working...
              X