Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ 350 herkent cd's niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ 350 herkent cd's niet meer

Hallo,

Ik heb al enkele jaren een CDJ350/DJM350 set van Pioneer.
    Nu heb ik het probleem als ik een tijdje aan het draaien ben een van mijn cd-spelers geen cd's meer accepteerd?
    Even aan/uit zetten of de stekker eruit werkt niet.
    Als de speler een uur uit heeft gestaan dan werkt alles weer normaal.
    Lijkt op een soort over verhitting ofzo?

Iemand ideeen of tips waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt Steffan

Dit probleem kan een aantal oorzaken hebben. Probeer eerst eens een firmware update. Ook al heeft deze update geen betrekking tot je probleem, hiermee reset je de speler als het ware. De firmware is via de website van Pioneer te downloaden:

Keep your product up to date with the latest software and firmware downloads. Pioneer DJ CDJ-350, Compact DJ multi player with disc drive

Het zal weinig te maken hebben met een vieze lens, want dan zou je altijd last moeten hebben van het probleem en daarom denk ik eerder dat je loopwerk / laserunit versleten geraakt is. Dat wil niet zeggen dat je niet moet proberen de lens te reinigen, want dat is natuurlijk een minder ingrijpende klus dan het loopwerk vervangen.

Dit loopwerk wordt als complete unit verkocht en het onderdeelnummer is DXX2616.

Comment

Pioneer CDJ 350 herkent cd's niet meer

Beste Ronald,

Bedankt, updat is uitgevoerd nu alleen testen of het heeft gewerkt.
      Is het loopwerk ook bij jullie te bestellen indien dit nodig blijkt?

Comment

Het loopwerk kunnen we bestellen en kost denk ik zo rond de €150.00

Voor het zelf vervangen is wel kennis van elektronische apparatuur noodzakelijk zodat je weet waar je mee bezig bent, maar dat spreekt denk ik voor zich.

Comment

Working...
        X