Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixvibes Cross HID lag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixvibes Cross HID lag

Beste,
    Ik heb 2cdj 850 en ik gebruik die met mixvibes cross HID

Deze is namelijk fantastisch omdat je, je bibliotheek kan zien op de 850 net als op de 2000.
    Maar ik heb een paar problemen.
    Hoe komt het dat mixvibes laged (hapert), andere programma's zoals serato dj (toen ik nog mijn pioneer ddj sx had) haperen niet.
    De latency is ook zeer groot en mijn jogwheel display hapert ook zeer zwaar.
    Ik lees namelijk op forums dat andere mensen met lagere specificaties van computer alles perfect kunnen draaien?

specificaties Macbook:

Intel Core I5 2.50GHz
    4gb Ram
    Intel hd 4000 1gb

Check eerst even of je een firmware update voor de spelers kan doen. De firmware is hier beschikbaar:

De laatste update lost een probleem op met betrekking tot communicatie met USB 3.0 apparatuur. Wellicht heb je de players op je Mac aan een USB 3.0 poort hangen. De firmware update lost je probleem dan waarschijnlijk op. Ook een powered USB 2.0 hub kan helpen. (Mac -> USB hub <- CDJ's)

Comment

beste, welke versie van mixvibes heb je, want ik was zeer content van een bepaalde versie (kan er niet meer opkomen)
      na update naar betere versie valt mijn mixvibes soms gewoon uit.

super programma vooral voor soundcloud gebruik, maar spijtig van haperingen

Comment

Working...
      X