Announcement

Collapse
No announcement yet.

Van Denon's naar Pioneer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van Denon's naar Pioneer

Hoi allemaal!

Ik ga wat feestjes met mijn eigen Denon set draaien. Dit zijn de Denon S3700 en de X1600.
    Maar stel ik wil gaan solliciteren bij wat cafe's om te draaien is het vrijwel altijd de Pioneer 2000.
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voorbereid ben met het draaien van deze draaitafels zodat ik niet de fout in ga met de apparatuur..

Gr Florian

Hey,

Wat ik wel eens doe is naar de mediamarkt. Daar staat vaak een set pioneers klaar om te testen. Probeer ze ff uit zou ik zeggen. Je hebt t zo door.
    Ik heb zelf geen ervaring met denon, maar had hetzelfde probleem toen ik de ndx van numarkt gebruikte.

Comment

Het gaat puur om oefening en gevoel. Wanneer je op jouw Denon set perfect op gehoor kan draaien, dan zal je op een Pioneer set binnen een paar minuten zonder problemen kunnen mixen. Vergelijk het een beetje met autorijden; als je regelmatig in de auto stapt, dan maakt het echt niet meer uit in welk model of merk je wegrijdt.

Zeker omdat je al een set Denons hebt zal het verschil zo klein zijn dat het te verwaarlozen is. Denon doet technisch en qua bediening helemaal niet onder voor Pioneer namelijk.

Comment

Working...
      X