Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ2000 vs CDJ 2000 nexus (als hid controller voor Traktor Pro)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ2000 vs CDJ 2000 nexus (als hid controller voor Traktor Pro)

Hoi,

Evt. wil ik mijn CDJ1000 MK3 spelerss upgraden naar CDJ2000 (Nexus) spelers zodat ik ze als HID controllers kan gebruiken in plaats van (analoog audio singaal) timecode controllers.

Kan iemand mij vertellen wat de veschillen zijn tussen de 2000 en de 2000 Nexus voor die toepassing?

Ook ben ik evt. wel benieuwd naar de verschillen tussen de 900 (nexus) en de 2000 (nexus) voor die toepassing.

Gr. Martijn

In dit geval wil je dus twee hele dure dj controllers gaan aanschaffen die bovendien maar een klein deel van de functies in Traktor kunnen aansturen. Als je overstapt op de CDJ 2000 Nexus, ga dan lekker met USB sticks draaien of hang desnoods je laptop aan je setup om via Pro DJ link direct tracks in te laden.

Over de 900 nexus kan ik heel kort zijn. Er is geen HID ondersteuning voor Traktor en die komt er ook niet. Wil je bijvoorbeeld lekker met deze speler aan de slag: zie bovenstaande.

Comment

Ik heb ook zowat mijn bedenkingen om zo dure CDJ's te kopen om enkel maar te gebruiken als HID :/

Comment

Inmiddels is er overigens, tegen alle verwachtingen in, wel HID ondersteuning voor de CDJ 900 Nexus, sinds Traktor 2.8.

Comment

Beste misschien zijn de nieuwe pioneer xdj 1000 iets voor de ts

Mvg Gino

Comment

Working...
          X