Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp gervraagd ivm. Recordbox...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gervraagd ivm. Recordbox...

Hallo,

Ik heb net 2 Pioneer CDJ900 tabletop's 2dehands kunnen kopen die ik wil gebruiken met de Recordbox software denk ik.
    Voor mij is het totaal onbekende materie en wil graag weten hoe ik eraan begin.
    Op mijn pc staat mijn muziekbibliotheek in itunes op mijn Mac mini. het idee is om deze te gebruiken op de dj-apparatuur via de gratis Recordbox software.

Hoe bekabel ik de onderlinge apparaten is dat via de netwerkpoorten achterop de CDJ's of over de usb's linksboven.

(Mijn mengpaneel is de kleinste Allen&Heath xone22.dit ter info)

Reeds bedankt, Kurt.

Je hebt een netwerkswitch nodig om je CDJ's te verbinden met je Mac, zoiets bijvoorbeeld:

Wie intensief een netwerk wil gebruiken van meerdere computers is gebaat bij een goede ethernet switch. Dit model heeft acht poorten en een comfortabele snelheid van 100 Mbps. Ideaal voor \'farms\' voor virtuele orkestraties.

Hier de online instructies:

Comment

Welke handige laptop is aan te raden ism. recordbox?
      Wat is de minimum vereiste ivm. de hardware, gaat het doorgaans ook goed iets oudere hardware?
      Ook twijfel ik tss. Mac en Windows pc.

Aanvankelijk zou ik de Mac mini willen meenemen, met het nadeel van het extern scherm...
      Een goedkoop klein laptopje is wellicht ideaal.

Gr. Kurt.

Comment

Wanneer je een laptop gaat aanschaffen puur om Rekordbox op te draaien dan hoef je echt geen geavanceerd systeem aan te schaffen. Wel zou ik laptops met een Realtek etehrnetkaart links laten liggen omdat daar soms connectieproblemen mee zijn.

Comment

Working...
        X