Announcement

Collapse
No announcement yet.

19" Rackmounts voor Reloop RMX-80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 19" Rackmounts voor Reloop RMX-80

Ik heb gisteren een RMX-80 aangekregen. Nu blijken de mee bestelde rackmounts voor een 14" mixer te zijn en niet voor een 12".
    De laatste uren al wat zitten zoeken, maar kan geen geschikte mounts vinden.

Heeft iemand de RMX-80 al in een 19" rack geinstalleerd?

bedankt

Ik denk dat dit een lastig verhaal wordt, want de RMX-80 is net wat breder dan standaard 4 kanaals clubmixers. Misschien dat Reloop in de toekomst een rackmount kit (net zoals voor de RMX 40) gaat uitbrengen.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      Ik denk dat dit een lastig verhaal wordt, want de RMX-80 is net wat breder dan standaard 4 kanaals clubmixers. Misschien dat Reloop in de toekomst een rackmount kit (net zoals voor de RMX 40) gaat uitbrengen.
      De kans dat die van de RMX-40 zal passen is wss klein. Denk dat deze andere afmetingen heeft.
      De RMX-80 is toch al een tijdje op de markt. Als Reloop een kit zou leveren, zou die nu al niet moeten beschikbaar zijn?

Beetje jammer. Allemaal dure spullen en ze passen niet in mekaar :-)

Comment

De kit van de RMX-40 gaat inderdaad niet passen. Deze mixer is smaller dan de RMX-80. Voor de RMX-80 is helaas geen kit beschikbaar.

Comment

Working...
        X