Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke platenspeler?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke platenspeler?

Hallo,

Ik ben al in het bezit van 2x Pioneer CDJ-850 en een Pioneer DJM-850 maar nu zou ik ook graag een platenspeler bij kopen.
    Dit is niet persé om constant met platen te draaien, maar eerder om af en toe een plaatje op te steken.
    Omwille van bovenstaande reden ben ik niet van plan meer dan €250 te geven voor een platenspeler.

Nu komt de vraag: wat raden jullie aan < €250 maar wat toch vrij degelijk is?

Als je er niet serieus mee wil gaan mixen, dan is de kracht van de motor in ieder geval niet zo belangrijk. Een goede keuze die binnen jouw budget past is onderstaande. Deze wordt ook nog eens met een mooie passende stofkap geleverd:

JB systems Q3-US koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

Wat is het alternatief ronde de +- €150?

Comment

Originally posted by Levii View Post
        Wat is het alternatief ronde de +- €150?
        Reloop RP-1000M koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

of

http://www.bax-shop.nl/cadeautips/nu...ale-draaitafel al lees ik in de review dat ie geen auto-stop heeft, en dat is heel vervelend.

Al zou mijn voorkeur eerder uit gaan naar de JB Systems, want dat is een direct-drive. Belt-drive kan wel hoor (dat zijn dus deze 2) alleen loopt een direct drive veel soepeler, omdat de motor direct op de draaischijf zit. Maar misschien zou je tweedehands wat kunnen vinden? Anders als je echt maar rond de 150,- wil besteden nieuw, ben je snel op dit aangewezen. Al snap ik niet waarom je dan eerst aangeeft dat je budget 250 is en daarna opeens naar dingen gaat vragen die meteen 100,- goedkoper zijn...

Comment

Anders kan je nog naar deze kijken:

Stanton T62B koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Al moet ik zeggen dat deze ten opzichte van de JB systems wel erg plastic fantastic aanvoelt.

Comment

Originally posted by Groninger View Post
            Al snap ik niet waarom je dan eerst aangeeft dat je budget 250 is en daarna opeens naar dingen gaat vragen die meteen 100,- goedkoper zijn...
            Omdat ik op voorhand weet dat ik dit toch niet veel ga gebruiken en het dan zonde is er zoveel geld in te steken ...

Comment

Working...
            X