Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help!! Rekord box problemen :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!! Rekord box problemen :(

goedemiddag,

ik heb een vraag betreft rekordbox, gister heb ik nieuwe tracks gekocht bij beatport, en die via rekordbox erin gezet en ik krijg de melding

"MUZIEKSTUKKEN ANALYSE"

"Rekordbox kan het analysebestand niet aanmaken in de map die u in voorkeuren hebt gespecificeerd.
    Controleer of u een schrijfmachtiging hebt voor de map"

zelf heb ik nooit anders gedaan dan normaal, en nu deze melding. Ik krijg ook geen waves in de cdj2000nexus..

is dit bekend bij iemand of weet hij/zij hoe dit verholpen kan worden.

Dat kan zoveel redenen hebben. Ik denk dat het te maken heeft met de schijf waarnaar je de files exporteert. Misschien een keer niet veilig verwijdert of het verkeerde format? Probeer eens een andere stick of schijf. Zorg wel dat je stick of schijf FAT32 geformatteerd is.

Ik verplaats dit topic naar het dj gear forum, omdat het daar meer raakvlak mee heeft dan PA.

Comment

Originally posted by rutger0711 View Post
      goedemiddag,

ik heb een vraag betreft rekordbox, gister heb ik nieuwe tracks gekocht bij beatport, en die via rekordbox erin gezet en ik krijg de melding

"MUZIEKSTUKKEN ANALYSE"

"Rekordbox kan het analysebestand niet aanmaken in de map die u in voorkeuren hebt gespecificeerd.
      Controleer of u een schrijfmachtiging hebt voor de map"

zelf heb ik nooit anders gedaan dan normaal, en nu deze melding. Ik krijg ook geen waves in de cdj2000nexus..

is dit bekend bij iemand of weet hij/zij hoe dit verholpen kan worden.
      Heb jij het probleem al gevonden want ik zit met hetzelfde probleem. Op m n macbook pro geeft hij telkens deze melding en op m n iMac werkt de update perfect? Al mijn bestanden staan op een externe harde schijf dus niet in de macbook of iMac zelf

Comment

Working...
      X