Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke usb stick/usb hardeschijf voor de xdj rx

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke usb stick/usb hardeschijf voor de xdj rx

goede dag.

ik heb sinskort een xdj-rx aangeschaft.
    en dat is een pracht van een toestel.
    en ik heb mijn muziek via record box op een 500gb western digital my passwort usb 3.0 gezet.

ja ik heb veel muziek en de rx pakt dat allemaal perfect aan en het zoeken van muziek is ook snel.

maar het lukt mij niet om de groote waveform op mijn scherm te krijgen.
    de 2 kleintjes onderaan die werken perfect.

en als ik de zelfde muziek via de pro link inlaad dan werken de grote wave form's wel.

dus het heeft iets met de hd te maken.

daarom mijn vraag of iemand weet welke hd wel goed werkt op de rx

hier een foto van mijn probleem

De waveforms werken alleen wanneer je je afspeellijsten via Rekordbox maakt en naar de schijf / stick exporteert. Dat heb ik hier in de winkel al gezien met de algemene USB sticks die we op de dj afdeling gebruiken. Bij de algemene sticks waar direct muziek op gezet is werken de grote waveforms niet. Als ik een stick van mezelf pak die met Rekordbox gemaakt is dan werkt het direct.

Dit is de Pioneer manier om ervoor te zorgen dat je niet meer om Rekordbox heen kan ;)

Comment

Heb alles via recordbox gedaan.
      En het grappige is dat ik die zelfde HD op een cdj2000 nexus heb geprobeerd en daar op krijg ik wel wave forms.
      Dus aan de HD en de bestanden liegt het niet

Comment

De RX heeft ook een limiet op het aantal tracks dat zich in de playlist mag bevinden. Deze limiet staat op 1000 tracks. Wellicht werk je wel met grotere playlists.

Ik zou overigens zelf nooit met externe harde schijven werken. De praktijk leert ons dat schijven groter dan 320 gb regelmatig problemen geven en soms helemaal niet herkend worden. Probeer het eens met een USB stick en kijk of dit wel werkt.

Comment

ja dan ga ik toch met de laptop moeten blijven werken als ik met die wave's wil werken.

maar op de simpele familie feestjes kan ik dan de hd gebruiken.

want de 250 gig als de 500 gig hd vind hem perfect en alle +/-8850 nummers die er op staat vind je via alle wegen die mogelijk zijn en speelt hem mooi af.
          enkel de wave form's laat hem achterwegen :( voor de rest werkt alles perfect en kan ik enkel stoefen over het toestel.
          daarom dat ik dacht dat het een bug kon zijn.

maar ronald bedankt voor de uit leg en uw tijd.
          deze happy klant gaat nog wat oefenen / amuzeren met zijn nieuw speelgoed ;)

Comment

Working...
          X