Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ2000 - rekordbox USB lezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ2000 - rekordbox USB lezen

Ik ben net de trotse eigenaar van een CDJ2000nxs set en ben nu de (vele) mogelijkheden aan het ontdekken, echter iets lukt me niet met rekordbox.

Graag hoor ik of wat ik wil wel mogelijk is.

CDJ's zijn via lan verbonden met m'n laptop en daarop rekordbox.

Het werkt om muziek die op m'n laptop staat te browsen en te laden op een CDJ, dus alles is goed aangesloten en werkt naar behoren.

Ik heb een USB drive met veel nummers die met rekordbox zijn bewerkt en werkt ook perfect als ik die in de CDJ stop en selecteer via de USB knop op de CDJ.

En nu komt de vraag:

Is het mogelijk om de files op de USB drive te browsen en te selecteren in Rekordbox terwijl de USB drive nog steeds in de CDJ gestoken is?

Of kan dit niet en moet de USB drive in de Laptop gedaan worden, wat bij mij niet mogelijk is omdat mijn laptop geen USB aansluiting heeft.

graag verneem ik jullie reacties.

bij mijn xdj-rx kan ik via de laptop niet aan de usb stick die in de xdj-rx steekt.
    dus veronderstel dat dat bij cdj ook niet het geval zal zijn.

maar heeft uw laptop geen pcmcia poort? want dan kan je wel dit gebruiken

Buy Dynex - 2-Port USB 2.0 PCMCIA Notebook Card: USB Port Cards - Amazon.com ✓ FREE DELIVERY possible on eligible purchases

Comment

bedankt voor je reactie en ik was al bang dat het niet zou gaan werken, gisteren nog lopen teste maar geen succes. Deze opzet werkt trouwens wel met mijn vorige Denon SC2900 set.

Maar stel dat ik nu wel een lappy heb met een USB poort, kan RB de USB drive alle bestanden direct lezen of moeten ze eerst verplaatst of ge-analyseerd worden. (dit laatste hoop ik niet want ze zijn al ge-analyseerd want als ik de drive in de CDJ2000 werkt het als een zonnetje)

Comment

Je kan natuurlijk ook gewoon die usb aansluiting van de schijf in je CDJ stoppen en je laptop thuis laten ;) Ik zou in ieder geval niet met mijn laptop gaan (en willen) slepen als het niet nodig is.

Comment

het zoeken van files op een database van +10.000 gaat een stuk makkelijker/sneller via een laptop, maar dat zal ik alleen maar doen wanneer het event zich ervoor leent. Anders neem ik een USB stick mee met wat minder files.

Comment

Goede afspeellijsten kunnen in zoon geval goed helpen.

Comment

Working...
            X