Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM700 probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM700 probleem

Sinds kort heb ik een pioneer djm700 samen met 2maal cdj1000 mk2.

Deze heb ik normaal aangesloten op de twee cd ingangen van de djm.
    Alleen als ik bij kanaal 2 mijn schuif helemaal naar beneden heb staan komt er wel geluid uit de speakers?
    En dit geldt voor kanaal 1 niet. Wie weet een oplossing?

Daarnaast zou ik nog een midikabel willen hebben voor de djm.
    Heeft er iemand nog tips, voor 1 goede kabel?
    Dan hoor ik dat graag!

Als er geluid uit een kanaal komt terwijl je fader dicht staat, dan lijkt me dat je fader overleden is en dat deze dus vervangen moet worden. Wat wil je met die midi kabel gaan doen? Aangezien er in de DJM 700 geen audio interface zit lijkt me de midi functie in jouw setup niet echt heel nuttig.

Comment

Ik heb helaas ook ontdekt dat mijn fader overleden is voor kanaal 2,3 en 4. Nu zie ik veel verschillende faders staan op internet.
      Maakt het nog uit welk type ik nodig heb?

Comment

Ja hier zit verschil in. Elk kanaal heeft een andere fader.

Maar als je ook nog eens 4 defecte faders hebt zal je er denk nogal van schrikken wat het allemaal bij elkaar gaat kosten om het weer op te lappen ( als dat al het enigste is )

Comment

Je kan alleen originele onderdelen gebruiken. Bovendien heeft iedere fader bij Pioneer een ander artikelnummer. De faders van de DJM 700 zijn alleen in de DJM 700 te gebruiken. Ook voor ieder kanaal heb je een unieke fader nodig. Hier de Pioneer artikelnummers:

FADER (CH1) DWX2681
          FADER (CH2) DWX2682
          FADER (CH3) DWX2683
          FADER (CH4) DWX2684

Per fader betaal je zo'n €70.00

Comment

Working...
          X