Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ SB Storing !!!!!! HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ SB Storing !!!!!! HELP

Sinds gister een Pioneer DDJ SB aangeschaft, 2e hands via Marktplaats. Ik had /heb hiervoor een Numark Mixtrack Pro 2 gebruikt.
    Nu is mijn vraag, als ik de SB aansluit op mengpaneel of rechtstreeks op een versterker, dan hoor ik een enorme 'PIEP', al andere tulp kabels gebruikt andere kanalen op mijn mixer, maar nog steeds dezelfde irritante piep.

Wat is er aan de hand ?

Ik neem aan dat je hem getest hebt voordat je hem aangeschaft hebt.

Maar ik ben bang dat het gewoon defect is.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Ik neem aan dat je hem getest hebt voordat je hem aangeschaft hebt.

Maar ik ben bang dat het gewoon defect is.
      Jawel, maar was in combinatie met een Windows computer... Alles werkte prima en ik hoorde geen 'piep'.
      Ik wil de controleer gebruiken met een Macbook. Ik heb al gezocht op internet naar mensen met hetzelfde probleem, maar nog niet tegengekomen...
      Nu ga ik het proberen om aam te sluiten rechtstreeks op mijn actieve sub/toppen set. kijken of ie dan ook een 'probleem' geeft.

Comment

Ik hoop dan dat je nog geen upgrade naar OSX El Captain hebt uitgevoerd, want afgelopen week heeft Serato alle gebruikers erop gewezen voorlopig niet te upgraden. Wanneer dit wel het geval is, dan is dit de oorzaak van je probleem.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
          Ik hoop dan dat je nog geen upgrade naar OSX El Captain hebt uitgevoerd, want afgelopen week heeft Serato alle gebruikers erop gewezen voorlopig niet te upgraden. Wanneer dit wel het geval is, dan is dit de oorzaak van je probleem.

Ik heb nog steeds Yosemite ... dat is het probleem dus niet.... Ik vond het erg vreemd.... Ik hjoop dat er een oplossing is en dat ik geen miskoop heb gedaan, vraag me af of het eventueel te 'repareren is..

Comment

Dan blijft het een vreemd probleem. Er is wel een firmware update voor de SB beschikbaar. Je kan kijken of dat het probleem oplost:

Keep your product up to date with the latest software and firmware downloads. Pioneer DJ DDJ-SB, Portable 2-channel controller for Serato DJ Pro

Comment

Dan blijft het een vreemd probleem. Er is wel een firmware update voor de SB beschikbaar. Je kan kijken of dat het probleem oplost:

https://www.pioneerdj.com/en/support/software/ddj-sb

De firmware heb ik al gedownload en op de sb 'gezet' .. het probleem is er nog steeds..
              Ook als ik de controller rechtstreeks op een actieve sub aansluit, gaat de sub + topspeakers piepen...

Zou ik langs kunnen komen met de controller bij jullie op de zaak, zodat jullie evt kunnen kijken wat er mis mee is ?
              Ik heb de controller een aantal weken geleden via een advertentie in Marktplaats gekocht van een particulier in Dordrecht, dus helaas geen aankoopbon.

Comment

Je mag altijd even binnen lopen en dan kunnen we de controller aan een Mac bij ons hangen. Als het probleem dan ook aanwezig is zou het goed kunnen dat er een defect in de SB zit.

Probeer ook een hoe het gaat wanneer je je Macbook zonder voeding gebruikt.

Als je langs wilt komen, bel dan eerst even met de helpdesk zodat we iemand in de winkel van te voren op de hoogte kunnen stellen.

Comment

Je mag altijd even binnen lopen en dan kunnen we de controller aan een Mac bij ons hangen. Als het probleem dan ook aanwezig is zou het goed kunnen dat er een defect in de SB zit.

Probeer ook een hoe het gaat wanneer je je Macbook zonder voeding gebruikt.

Als je langs wilt komen, bel dan eerst even met de helpdesk zodat we iemand in de winkel van te voren op de hoogte kunnen stellen.

thnx, ik kom van de week even langs, eerst bel ik de helpdesk....

Comment

Net de Pioneer DDJ SB aangesloten op een windows laptop met Serato DJ Intro...

GEEN PIEP over de versterker...... erg vaag, dan zou je denken dat het aan de firmware op de Macbook moet liggen, maar die heb ik al diverse malen ge-update....

Komende donderdag kom ik even langs Bax met de DDJ om te kijken bij jullie wat het kan zijn.

Comment

Hallo bax shop, ook ik heb een piep als ik muziek afspeel/mix. Ik heb de firmware ook al geupdate, maar probleem blijft. Er zit nog garantie op mijn pioneer controller, valt dit onder de garantievoorwaarden?
                      Gr. Jesper

Comment

Het lijkt me dat dit een garantiegeval is. Er zal echter wel geconcludeerd moeten worden of het aan de controller ligt, of dat de fout veroorzaakt wordt door de computer waar je controller op is aangesloten. Probeer daarom altijd of het probleem op een andere computer ook aanwezig is.

Comment

Working...
                        X