Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem rekordbox of USB stick??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem rekordbox of USB stick??

Goede avond,

Twee maanden geleden heb ik de Xdj-rx gekocht, super ding!
    Maar nu zit ik met het volgende probleem. Voordat ik de rx had, draaide ik zonder problemen met usb op de cdj 2000/Nexus (Namelijk alle wavefiles en bpm's werden correct afgelezen)
    Nu met de rx leest hij bij sommige platen niet correct de wavefiles en bpm's, terwijl alles correct in rekordbox is geanalyseerd (ik gebruik versie 3.0.0) Toevallig heb ik gisteren weer eens met een nexus gedraaid en nu heb ik precies het zelfde probleem als op de rx. Iemand help, wat moet ik doen?? Haha

grts.

Als dit probleem zich met specifieke tracks voordoet, dan ben ik benieuwd naar het formaat van de track. Misschien gewoon een paar corrupte files?

Comment

Mp3 320 kbps tracks van Beatport corrupt?? Haha, heb overigens rekordbox geupdate naar 3.3.0 en die specifieke tracks op een andere usb gezet. En nu leest de rx alles prima af... Schiet mij maar lek :-)

Grts

Comment

Goed te horen dat het opgelost is! Gewoon even updaten, dat was ik helemaal vergeten ;)

Comment

Hallo,

ik heb een probleem in rekordbox software 5.4.1 als ik een playlist maak in rekordbox en vervolgens het export naar mijn usb stick in rekordbox loopt die al die tracks die in een map zit dubbel te kopieren waarna ik van elke nummer dubbel heb, het is zeer irritant want voorheen had ik dit probleem nooit. is er een oplossing voor dit probleem?

Comment

met 5.4.2 is dit volgens mij opgelost

Comment

Working...
            X