Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen Traktor en Windows

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen Traktor en Windows

Goedemiddag medeforummers,

Ik ben niet heel actief hier op het forum maar lees regelmatig mee. Zit nu echter zelf met een probleem.

Heb een ADJ VMS4.1 controller en heb hier de nieuwste versie van Traktor los bij. Op mijn windows-tablet (W10) werkt deze versie prima, echter de Atom processor is te traag om lekker te kunnen werken. Nu draaide ik 1,5 jaar terug een gekraakte versie op mijn vaste PC met windows 7 en later 8, geen enkel probleem. Nu wil ik de laatste versie op mijn desktop versie zetten, en krijg het maar niet aan de praat. Installatie volledig afgerond, Traktor draait. Bij inschakelen van VMS en kiezen van de juiste ASIO driver bij preferences loopt Traktor compleet vast. Zet ik mijn W10 Tablet ernaast met geopende Traktor, meteen draaien. Ook de oudere gekraakte versie die vroeger functioneerde geeft hetzelfde probleem. Inmiddels verschillende windows-versies gebruikt. van W8 naar W10, en nu weer terug naar W7. Ook BIOS update gedraaid, zonder resultaat.

Lijkt op een conflict op mijn desktop maar wat dan?????

Iemand ideeën??

Misschien is je computer gewoon versleten geraakt en kan deze niet meer de prestaties leveren van voorheen. Het kan de koeling zijn of misschien iets simpels als een niet goed werkende fan. Wellicht even proberen om het stof uit te blazen met een busje perslucht.

Comment

Heb je usb 2 en usb 3 in je computer?

Ik heb vaker problemen met serato als je de controller (pioneer ddj-sx2) in de usb 3 stopt, dit vindt serato niet zo fijn.

En volgens mij heb je een erg oude Pc, hier zijn de specs van Traktor:

SYSTEM REQUIREMENTS
      Mac OS X 10.9, 10.10 or 10.11.1 (latest update), Intel Core i5, 4 GB RAM

Windows 7, Windows 8, or Windows 10 (latest Service Pack, 32/64 Bit), 2.0 GHz Intel Core i5 or equal AMD processor, 4 GB RAM
      SUPPORTED DRIVERS

Monitor with 1024 x 768 screen resolution, USB 2.0, 1 GB free disc space, high-speed internet required

Comment

Laatste drivers allemaal wel geinstalleerd?

Comment

Originally posted by Bodhi.J View Post
          Heb je usb 2 en usb 3 in je computer?

Ik heb vaker problemen met serato als je de controller (pioneer ddj-sx2) in de usb 3 stopt, dit vindt serato niet zo fijn.
          ik geloof niet dat dat aan Serato ligt.
          Ikzelf gebruik Traktor, naar gelang de situatie met allerlei verschillende controllers/spelers als aansturing. Ervaring is dat sommige spelers/controllers via USB3 niet of niet goed werken, andere echter wel. Ik heb inderdaad al verschillende Pioneer devices bemerkt die niet via USB3 willen werken, echter de ddj-sx2 doet dat net weer wel goed in mijn ervaring. Zou het dan toch aan Serato liggen? vraag het me af....

Comment

Dank voor meedenken. Computer betreft een Pentium i7 2600 met 8GB geheugen. Ruim voldoende lijkt mij. Heb wel eens de rare storing gehad dat mijn controller en muis niet tegelijkertijd werkte. Dus enkel bij losgekoppelde muis functioneerde mijn controller. Echter nu functioneert niets.

Wat wel een verschil is, wat ik me nu realiseer, tov toen is dat mijn front-USB poorten kapot zijn. Ik sloot hem toen aan via de voorkant.

Ik ga nog ff is proberen. Uiteraard zijn ideeën nog steeds welkom

Comment

Working...
            X