Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM-800 + Kontrol X1 + Audio 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM-800 + Kontrol X1 + Audio 8

Mensen,

Wij zijn ongeveer een half jaar bezig met DJ'en met de Traktor Kontrol S4 en Traktor 2.6.
    Omdat het onhandig is om aldoor onze S4 mee te nemen naar gigs, en omdat bij bijna alle gigs al een DJM-800 staat, willen we twee Kontrol X1's nemen en een Traktor Audio 8 geluidskaart. Zo kunnen we de faders en effects van de DJM gebruiken, en de loops en effects van traktor besturen met de X1's.
    Mijn vraag is: kan je makkelijk de RCA's vanuit de Audio 8 in de DJM steken, en de Audio 8 met usb aan de laptop en meteen beginnen met draaien, zonder dat je op het moment zelf bijvoorbeeld allemaal instellingen moet veranderen?

P.S. Ik ga ervan uit dat je in traktor één keer de instellingen moet wijzigen en daarna gewoon altijd meteen de goede instellingen krijgt. Mijn vraag is voor de zekerheid.

Groeten,
    Berend

Het voordeel van het gebruik van NI apparatuur is dat de software gelijk herkend wat aangesloten is. Thuis kun je de Audio 8 configureren zoals jij wenst. Op het moment dat je op locatie je spullen aansluit zal Traktor de instellingen zoals je ze de laatste keer hebt opgeslagen weer inladen. Je kan dus gewoon je geluidskaart + X1's inpluggen en gelijk aan de slag.

Comment

Working...
    X