Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem nieuwe CROSAIR usb 64gb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem nieuwe CROSAIR usb 64gb

Sinds 2 weken heb ik via jullie een CROSAIR usb 64 gb gekocht om te gebruiken in combinatie met rekordbox en mijn CJJ's

Echter als ik mijn afspeellijsten exporteer en in mijn CDJ uitlees zie ik alleen een "map" folder met alle tracks zonder de onderverdeling zoals ik ze heb geëxporteerd.

Mijn "oude" sticks werken wel zoals het hoort. Ik heb de stick FAT geformateerd via mijn macbook.

Een vriend van mij heeft exact dezelfde gear en ook dezelfde stick en heeft dit probleem niet....

zou het aan de stick kunnen liggen?

Met vriendelijke groet,

Richard

Of de stick of misschien de firmware ???

Comment

Originally posted by mavrickmp View Post
      Of de stick of misschien de firmware ???
      Firmware van de spelers bedoel je? die heb ik voorzien van de laatste update...

Comment

En uwe vriend heeft die ook de nieuwste versie?

Comment

En uwe vriend heeft die ook de nieuwste versie?
          Naar mijn weten heeft hij ook de nieuwste firmware erop staan... ik heb de stick inmiddels terug gestuurd.. hopelijk biedt een nieuwe uitkomst :(

Comment

Succes in allegeval.

Comment

succes in allegeval.
              thx!

Comment

Gebruik je ook de nieuwste versie van Rekordbox? Het was natuurlijk wel een idee geweest om jouw bibliotheek naar die stick van je vriend te exporteren. Zo had je direct kunnen concluderen aan welke kant de fout zat.

Maar goed, mocht de nieuwe stick ook nog problemen geven, dan weet je waar je moet zoeken.

Comment

Working...
                X