Announcement

Collapse
No announcement yet.

in ear monitors welke te kopen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• in ear monitors welke te kopen??

beste iedereen,

ik ben van plan in ears (IEM afgekort) te gaan kopen omdat ik het niet fijn meer vind om met een hoofdtelefoon te draaien maar nu las/hoorde ik dat in ears slecht zijn in het goed weergeven van lage tonen en nu vroeg ik me af wat jullie ervaring is met IEM's kwa merk,weergave, comfort en duurzaamheid?

groepjes

Zelf draai en werk ik ondertussen alweer een paar jaar met op maat gemaakte in-ear setje.

Heerlijk wat een verademing. Sluit perfect aan waardoor het draagcomfort erg hoog is. Ook de klank is zeer zeker heel erg goed en gewoon top. Zowel het laag, mid als hoog komen er gewoon volledig door en klinken vol en compleet.
    Ter vergeijking, Ook een ultrasone pro 750 en een Sennheiser hd 25 dan komt nog de op maat gemaakte in-ear er meer dan dik bovenuit kwa klank.

Nog een voordeel. De oortjes sluiten af met een 26db demping ( ongeveer het maximaal haalbare ) Hierdoor hoeft het dus ook allemaal niet meer zo hard en kom je niet met piepende oortjes thuis.

Als het om degelijkheid gaat. Wij hebben ze met 3e tegelijk gekocht. Worden vrij intensief gebruikt en nog geen enkele is na een goed 2 jaar gesneuveld. Geen enkel probleem gehad.

Comment

en welk merk/ waar he je ze laten maken en in welke prijs klasse zitten ze?

groepjes

Comment

Working...
      X