Ik ben een allround DJ en draai vooral op bruiloften en allerhande feestjes, dus ik heb steeds een groot arsenaal aan muziek nodig.
Momenteel draai ik met VDJ en een DJ controller (Numark Mixtrack Pro II).
Daar bovenop neem ik steeds een dubbele CD speler mee, eventueel als back-up of voor speciale verzoeknummers op CD (je moet op alles voorbereid zijn):cool:.
Nu wil ik eigenlijk zo compact mogelijk gaan draaien, maar tegelijkertijd alle media kunnen blijven gebruiken (met uitzondering van vinyl).
Ik had mij al een XDJ-RX aangeschaft, maar daarmee lukt het niet al te best.
Dus ik denk er nu aan om een set Pioneer CDJ’s aan te schaffen, om te gebruiken in combinatie met VDJ of Serato .
Mijn vraag is nu: kan ik met zo’n CDJ’s gemakkelijk switchen tussen VDJ , USB en CD zonder dat de hele boel plat ligt?
En zo ja, welke CDJ is het meest geschikt voor deze job? De CDJ 850 ?
Momenteel draai ik met VDJ en een DJ controller (Numark Mixtrack Pro II).
Daar bovenop neem ik steeds een dubbele CD speler mee, eventueel als back-up of voor speciale verzoeknummers op CD (je moet op alles voorbereid zijn):cool:.
Nu wil ik eigenlijk zo compact mogelijk gaan draaien, maar tegelijkertijd alle media kunnen blijven gebruiken (met uitzondering van vinyl).
Ik had mij al een XDJ-RX aangeschaft, maar daarmee lukt het niet al te best.
Dus ik denk er nu aan om een set Pioneer CDJ’s aan te schaffen, om te gebruiken in combinatie met VDJ of Serato .
Mijn vraag is nu: kan ik met zo’n CDJ’s gemakkelijk switchen tussen VDJ , USB en CD zonder dat de hele boel plat ligt?
En zo ja, welke CDJ is het meest geschikt voor deze job? De CDJ 850 ?
Comment