Announcement

Collapse
No announcement yet.

mp3 draaitafels met djmix pro 7

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mp3 draaitafels met djmix pro 7

ik wil graag nieuwe draaitafels kopenb mp3 voor usb connectie met labtop en djmix pro,
    heb een paar mooie van numark gevonden alleen de pitch band zijn drukknopjes waardoor je een hele noot naar boven of onder gaat. in djmix pro 7 is het een draaiknoppie, zijn er zulkuh draaitafels??

ik bedoel zoiets

maar dan met een pitch band draaiknop

alvast bedankt

DJ Peenie Wallie
    Last edited by Bax-shop - Ronald; Monday-08-02-2016, 15:54. Reason: Link verwijderd

Ik heb er geen ervaring mee maar wil u even mee geven dat de winkel waar dit forum eigendom van is die zelfde controler goedkoper aan bied ;)
    Numark Mixtrack Pro 3 koopt u bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

De functie pitch bend is niet bedoeld om toon met een noot naar boven of beneden af te stellen. Met pitch bend versnel of vertraag je de track een fractie zodat je snel correcties kan toepassen wanneer in een mix de muziek off beat gaat.

Verder ben ik niet bekend met de software die je noemt. Een snelle google opdracht lijkt te verwijzen naar een freeware pakket. Ik zou me toch liever richten op de gevestigde pakketten. De controller uit je voorbeeld, de mixtrack pro 3 van Numark, is een prima instap controller en wordt geleverd met Serato dj Intro. Dat werkt plug & play.

Het pakket dat je noemt zal voor zover ik zie manueel gemapped moeten worden.

Comment

Working...
      X