Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem Rekordbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem Rekordbox

Hallo ,

Ik heb gisteren voor de eerste keer met rekordbox willen draaien (voorheen altijd Serato & Traktor)

Dus ik had alles goed aangesloten met ethernet kabels en een hub .. alles leek te werken maar na een paar minuten viel gewoon mijn link weg en ging mijn cd's in "emergency loop " ff later is men link terug zichtbaar zonder dat ik iets gedaan heb ...

Wat doe ik verkeerd ?

dus mijn set-up was : 2x cdj 2000nxs
    1x djm 900
    1x macbook pro 13" retina

Wat voor hub heb je gebruikt?

Comment

een gepowerde van CISCO

Comment

Ik bedoel heb je een hub of een switch?
        Is het een 10, 10/100 of een 10/100/1000

Als het echt een hub is zou ik ten strengste aan raden een switch te pakken.

Comment

5 port 10/100 Desktop switch staat er op

Comment

Hmmm dat moet normaal meer dan voldoende zijn :(
            Sorry dat was het eerste waar ik aan dacht maar van de Mac heb ik niet veel verstand.

Comment

Ok toch bedankt , zal morgen wel een mail sturen naar pioneer , hopen dat zij me kunnen verder helpen..

Comment

Pioneer zal eerst, net zoals ik vragen of je de laatste versie van Rekordbox hebt en of de firmware van je CDJ's up to date is. Als dit allemaal OK is, probeer het dan eens met 1 CDJ, direct aangesloten op de netwerkkaart van je Macbook. Dit is een manier van trial and error om erachter te komen waar het fout gaat.

Heb je met 1 CDJ direct aangesloten geen probleem, probeer dan de andere. Als dat ook geen problemen oplevert, dan al het in je switch zitten. Als het de switch niet is en je CDJ's zijn OK, dan zal het met de netwerkinstellingen op je Mac te maken hebben. Misschien staat het delen van bestanden uit.

Comment

Working...
                X